Rritja e çmimeve të kakaos në mbarë botën po prek veçanërisht shumë dyqanet e çokollatës, veçanërisht ato të Francës. Bizneset janë të detyruara të rrisin çmimet për të mbajtur bizneset hapur, ndërkohë që mashtrojnë me cilësinë dhe përballueshmërinë. Çmimi me të cilën janë të gatshëm të paguajnë adhuruesit e çokollatës për të marrë në dorë të mirat e tyre dekadente, po testohen si kurrë më parë. Çmimet e kakaos janë afër niveleve rekord dhe prodhuesit e çokollatës po ia kalojnë gjithnjë e më shumë këto kosto konsumatorëve.
Edwart Chocolatier, një dyqan në Paris, e merr pjesën më të madhe të çokollatës së saj nga Azia Juglindore dhe Amerika Latine. Por thatësira dhe sëmundjet mijëra milje larg në Afrikën Perëndimore, ku prodhohet 70 për qind e kakaos në botë, po rrisin çmimet në të gjithë bordin. “Kompanitë e mëdha që kanë burime atje do të shikojnë origjinë të ndryshme sepse ata ende kanë nevojë të prodhojnë çokollatat e tyre. Kështu që ne ndjejmë pasojat e kësaj rritjeje në çdo origjinë të vetme që ne e marrim, pavarësisht nëse është Papua Guinea e Re, Venezuela, etj, ka ardhur duke u rritur”, tha Juliette Billette de Villemeur, presidente e kompanisë.
Ajo thotë se furnitorët kanë rritur çmimet me 15 për qind vetëm këtë muaj pasi çmimet e kakaos janë afër niveleve rekord. Ky është viti i dytë me radhë që çmimet janë rritur. Vitin e kaluar, kompania thotë se ka absorbuar humbjet. Por këtë vit, duhet të kalojë një pjesë të kësaj kostoje tek konsumatorët.
Për të kursyer kostot, disa kompani po zvogëlojnë sasinë, duke i mbajtur çmimet të njëjta. Të tjerë po shtojnë alternativa më të lira si arrat ose thjesht po ripërpunojnë recetat e tyre për të përdorur më pak çokollatë. “Cilësia e produktit tonë është kaq e rëndësishme për ne, për ADN-në tonë, për imazhin tonë, saqë nuk mund të zgjidhim veten të ndryshonim asgjë. Kështu që vendosëm të rrisim një numër të zgjedhur produktesh në dyqanin tonë,” tha Villemeaur.
Tani për tani, çmimet më të larta nuk duket se po i trembin blerësit më të devotshëm. “Unë po udhëtoj këtu nga Nju Jorku dhe po vërej se çmimet janë më të larta se udhëtimi im i fundit këtu” tha Salvator, një konsumator. Të tjerë thonë se janë detyruar të shkurtojnë. “Në fakt po blej më pak çokollatë për shkak të çmimit”, tha një blerës. “Unë konsumoj më pak çokollatë se më parë, sepse çmimi është gjithnjë e më i lartë. Por do të doja të zgjidhja më të mirat”, tha një tjetër.