Mr.Ali Hertica
Çfarë ka të rritjes së nacionalizmit dhe ndryshimet klimatike kanë të bëjnë me njëri-tjetrin është një shtet të listuara, kur kriza e kredive ka rënë? Çfarë është demokracia tani më shumë se një teknikë të kontabilitetit? Dhe pse debatimin e një Muzeu Historik Kombëtar, tani vendi është vetë u shndërrua në muze? Këto dhe pyetje të tjera interesante lejon Willem Schinkel në demokracinë e re. Duke sjellë të tilla si inxhinieri, ligjit, religjionit, ekologjisë dhe ekonomisë, në debatin mbi, kulturës dhe integrimit të kombit larë tema ai vjen në njohuri të habitshme dhe i jep një shtysë për mënyrat alternative politike menduarit. Kundër kritikave të lehtë të populizmit dhe nacionalizmit, ai argumenton për një politizimit të ri dhe nacionalizmit të majtë. Për këdo që dëshiron të shikojmë përtej debatit shpesh i njëanshëm në media.
Një spektri është i bezdisshëm botën: fantazma e Evropës. Evropa është një apparition nga e kaluara. Në terma pak pak apokaliptike: Europa eshte nje muze, dhe Holanda eshte nje muze. Një kulturë vdekur mbërthyer në konservator-tendenca regresive, një muze në natyrë, ku të tjerët ende donte për të shkuar në pushime, por ku nuk ka energji botërore-historike jetën më shumë. Ky libër është një përpjekje për të shpjeguar diagnozën dhe për të mohoj të njëjtën kohë. Sepse vështrim zezë është e mjaftueshme, ajo vjen për për të gjetur një potencial utopike për ndryshim dhe një ontmusealisering, dhe frymëzim për të bërë kështu që unë shpresoj që të kontribuojnë. Evropë si një e tërë, si një muze, një vend që ka vetëm një histori të mburrem, një vend që është ‘kulturë’ dhe me forcën dhe mbron veten me mure, porta dhe rojet. Një vend që mund të shohin të ardhmen si ruajtja e ekzistuese dhe që ka frikë humbjen e saj vetëm. Por kjo vëzhgimi nuk është e mjaftueshme. Ky libër nuk është një katalog i Holandës Muzeut. Ajo gjithashtu synon të frymëzojë një rrugëdalje nga muzeut, duke menduar dhe duke bërë regresive.
Ky libër ka për qëllim, pra për të bëni është të shikoni në fenomene të tilla si, demokraci nacionalizmi, populizmi, të integrimit, juridik, ekonomi dhe ekologji. Reader në një mënyrë të ndryshme Të kthehet në konsideratë lidhjet mes fenomeneve të tilla. Duke menduar rreth lidhjeve – të menduarit lateral – në një shoqëri komplekse është mendimi thelbësisht politike. Dhe politika është folur shumë, por mendohet pak. Ky libër është menduar për të gjithë ata që do të donte për të shpëtuar ‘vërtetat padallimtë “rreth politikës dhe kulturës. Kjo është për këdo që ka freski e shpirtit të provoni një mënyrë të ndryshme, pasi me të vërtetë duke menduar në lidhje me gjendjen tonë politik. Unë të përpiqet për të ofruar perspektiva që unë mendoj se ata të shkojnë përtej asaj që kalon për sens të përbashkët në këtë libër. Nëse kjo është e suksesshme, unë do të lënë për lexuesin, dhe madje edhe më shumë se marrëveshjes me perspektivat në këtë libër, unë shpresoj energji. Energjisë për të shpëtuar këmishë force të të vërtetave të pranuara për politikë, në lidhje me krizën ekonomike, të sigurisë dhe ligjit, në lidhje me mundësinë e ndryshimit ekologjik dhe multikulturalizmin ‘dështoi’. Unë mendojnë se shumë njerëz do të ndjehen disi se historitë tipike rreth dështimit. Unë nuk jam duke thënë se ajo merr një libër të menduarit të vërtetë politik, sepse në atë të mesme, rendimenti shpesh zhgënjyes. Ne prek por jo ‘duhet për të shkurtuar’ nga ‘diagnozat aktuale të votuesve milion e gjysmë’, dhe çfarë lidhje Ndërkohë jo të gjithë shkojnë keq me këtë deputeti ose ministri. Disa Mendjet e mëdha hedhin atë mbi “globalizimit” diagnoza dhe ju jeni bërë. Ka gjithashtu përpjekje të sinqertë në risi politike dhe kritika krijuese politik dhe ekonomik. Unë do të doja të bashkohen me qëllimin e saj. Kjo është ajo që unë jam i shqetësuar në lidhje me përpjekje të vazhdueshme për të shpëtuar. Si ndikimi i detyrueshëm dhe Censurimi i marrëdhënieve ekzistuese Thelbësore në një demokraci është aftësia e një populli për të reinvent veten. Shape Kjo kërkon perspektiva alternative që ndriçojnë rrugët.
Tradicionalisht, gatishmëria për të ndjekur një tipar të ‘majtë’, të tilla si ‘drejtë’ rrugëve të reja gjithmonë e mbrojti me forcë rendin ekzistues. Sot ne jemi duke thënë se kjo është mënyra të tjera: se ‘majtë’ një ‘vjetëruar’ dhe mendoj se ajo mishëron një të drejtë politik është se përshtatjet e nevojshme mund të bëjë shumë. Për më tepër, spektri politik si një e tërë në vitet e fundit me forcë në drejtim të ‘drejtë’ u zhvendos. Kjo lë pak hapësirëpër pikëpamjet politike të cilat janë të informuar ende nga “entuziazëm” si Immanuel Kant e quajti atë, e cila ishte e lidhur me të përmbysjeve revolucionare gjatë Iluminizmit. Kush beson në të vërtetë alternativa – jo çështje individuale apo pikë program, por në një kuptim më të gjerë? Cila parti politike nuk i përkasin të sheshtë ‘realizmit’ që duhet të jenë atje gjithsesi votat e nxjerra dhe se ekonomia neoliberal nuk është edhe aq i keq si ne jemi një i përafërt edges pak të shpëtoj prej tij? Dhe: Cila parti politike ka guxim për të kujtuar se “multikulturalizmi” nuk ka qenë kurrë një politikë? Apo jo “majtë” guxon mendimtar vërtetë pranoj se kursi ‘multikulturalizmi’ ishte naive dhe të dështuar? Kush guxon të ‘Links’ arroganca e një zhvillimi arbitrar për qind për të pranuar – një “ndihmë” që mund të mbani disa vite përdorimin asimetrike e ‘tregut të lirë’ në marrëdhëniet evropiane me vendet afrikane dhe e vëmendjes vjet skyrocketing normat e interesit për kreditë në të njëjtat vende që kanë pranuar “ndihmë”? Dhe “majtë” mendimtar është në gjendje përtej refleksin e demaskimit të shkojnë dhe të japë të kombit, pa pikturë, si një ideal primitive të njerëzve të trashë? Përmbajtjen e saj një pozitiv Një problem që politika e krahut të majtë dhe të krahut të majtë intelektualët, është se “e majta” është tani një fjalë e ndytë. Ekziston një marrëveshje në kritikën e ‘inxhinieri shoqërore’ dhe ‘gjëra të këndshme për majtëve’ në fillim të viteve tetëdhjetë dhe në mënyrën është i pozicionuar në krahasim me fundin e majtë të nëntëdhjeta ose mënyra ‘njerëz të lënë’ në ditët e sotme folur si në vitet shtatëdhjetë rreth ‘drejtë’: si një lloj i Hominid prapambetur evolucionar. Në të gjithë retorikës se rreth ‘majtë’, është e qartë se horizontal majtas-djathtas dallim verticalised – një potencial që është gjithmonë në atë dallim – dhe është shndërruar në një dallim hierarkik. Majtas është vonuar dhe shtetërore në drejtim të realizmit ‘nën’ realizmit të djathtë. ‘Majtë’ është bërë një term të abuzimit, si të vërtetë ‘të drejtë’ nën ‘lidhjeve’, ishte në vitet shtatëdhjetë dhe shpesh tani. A ishit ju në vitet shtatëdhjetë për qen shumë një kapitalist, nëse keni pasur biznesin tuaj, nëse ju jeni ‘gabuar’ janë lënë në betejën e qytetërimeve si ju vetë deklaruara. Integrimi vertikal i dallimit të majtë-djathtë do të thotë gjithashtu se ajo ka pësuar trajtat përmbajtje politike një ndryshim, se çështjet tradicionale majtë dhe të djathtë mund të ecim përpara së bashku, por është e drejtë të them se tashmë ishte rasti me të purpurta, ku ai ishte aq kritik,. Majtë dhe të djathtë për të prezantuar veten tek përmbajtja politik që lidh formularin më pak, por më shumë politik të pozicionuar ndërsjellë retorik në vlerësimet relative e pozicioneve, pa sfond ideologjik. Sot, pra, kjo nuk është aq shumë çështje thelbësore politike që ‘i majtë’ ose ‘të drejtë’, por më tepër njerëz. Kjo personifikimi i majtë dhe të djathtë është politik, për shkak se ajo ka të bëjë me formën e retorik, në të cilin fuqia manifeston, por ajo është e depolitizuar kohë, sepse ajo ka qenë e zhveshur nga substanca. Nuk ka çështje politike është me të vërtetë të majtë apo të djathtë, por kjo nuk do të thotë majtas-djathtas dallim e ka humbur kuptimin e saj dhe të shërbimeve. Përkundrazi, të kualifikuar si ‘të majtë’ dhe ‘drejtë’ janë më të pranishme se kurrë. Ata janë vetëm në mënyrë të politizuar dhe të personalizuar. Ata shpëtojë popullin, për “njerëzit e lënë ‘dhe’ njerëz të drejtë ‘.
Kjo konceptim verticalised dhe të personalizuar të asaj që ‘lënë’ është, bashkëjeton me një karakterizim ende ekzistuese partizane të majtë dhe të djathtë. Se karakterizimi e ka humbur rëndësinë e saj. Ose më mirë: Kuptimi i ‘majtë’ (‘drejtë’ lejoni të lihen këtu) ka humbur si rezultat i një politizimit të përgjithshëm që ka ndodhur në politikë. Partitë politike kanë pësuar një rrjet të madh amalgamating: ata janë të kënaqur ndërfutur së bashku dhe dallimet e tyre janë bërë të papërfillshme. Ata ndryshojnë jo më përmbajtje me të vërtetë ideologjike, por vetëm në përqindje, në karakteristikat sasiore të zgjidhjeve ata vijnë për të shkurtuar-up probleme. Nën kushtet e depolitizimin e ka bërë menaxhimin çështje politike. “Depolitizimit” Diagnoza nuk është vetëm një përshkrim i situatës “e drejtë” është në pushtet. Përkundrazi, depolitizimi është një fenomen që ishte në mënyrë eksplicite gjithë qeveria Purple, uniteti politik e të kundërtave të mishëruara. Për më tepër, ajo është saktësisht një përshkrim të mungesës së alternativës ofruar për sundimtarët aktuale është e drejtë në ‘lidhje’. Depolitizimin është reduktimi i politikës për menaxhimin e problemit të cilin ata luftojnë shumë themelore ideologjike zhduket. E cila nuk është më shprehimisht Vizionet utopike të konkurrojnë me njëri-tjetrin dhe që ka pyetje të gjata e solidaritetit dhe drejtësisë janë diskutuar.
Partitë e opozitës për këtë arsye kundër buxheteve që vijnë praktikisht në pikën përmbajnë sasi të njëjta si buxheti shtrënguese të qeverisë. Lufta qëndron në shpërndarjen e blerjes pikë përqindjeje pushtet, shifrat e sakta të emigrantëve që ne do të zgjerojë ose të mbajë jashtë derën dhe në numrin e muajve që ne pensionohen më vonë. Secili prej çështjeve që janë të një rëndësie të papërfillshme, por debat në lidhje me atë e bën të qartë se lufta politike ka hyrë në menaxhimin çështje, “qasje”, për të përdorur një term popullor i ‘problemet’ izoluara. Kjo luftë ideologjike themelor është zhdukur dhe se partitë politike janë të shkrirë së bashku në masë të madhe. Pra, kur psikiatër në një pjesë të opinionit që përshkruan absurditetin e dënimit “vështirë” qeveria është e përgatitur për të mbrojtur të nesërmen. Në këtë temë aktuale politike me armiqtë e tilla nuk kanë nevojë për ndonjë më bërë eksplicite në atë kohë – po shkulte ideologjikisht pulë. Ata bëjnë të qartë se demokracia është diçka tjetër përveç një sistemi partiak. Degjeneruar i sistemit partiak është tashmë të përmbajtura në ligj ‘njohur’ së oligarkisë ‘, sipas te cilin fuqia është koncentruar në demokracinë brenda partive. Ajo tani është e gjitha shumë e qartë se disa prej këtyre partive në një krizë drejtimi, e cila nga ana e partive të tjera ideologjia e tyre e humbur dhe çmimet në pragmatizëm populiste ndërsa të tjerët baza të tilla anti-ideologji dhe ideologjike zgjidhni .Është ilustruar nga vizitat e shumta të anëtarëve të disa prej këtyre partive për të marrë ide. Gjithë kjo Partitë që nuk kanë ide, duhet të zhduket. Struktura Partia flet gjithsesi askush në epokën pas compartmentalization. Dhe palët kërkojnë ide për të mbijetuar, të vënë të gjithë gjë mbi kokën e tij: ju keni ide, dhe kështu jeni me vlerë potencialin për të mbijetuar si parti politike. Pasi idetë janë zhdukur, nuk ka asgjë me vlerë në një parti për të mbijetuar. Mbijetesa e një partie politike në vetvete nuk është një arsye për atë mbijetesë. Kjo është një paturpësi që në mënyrë eksplicite, sidomos në partitë, kur komisionet e krijuar për të menduar rreth ku dreqin partia qëndron për. Partitë politike, si të gjitha organizatat, janë karakterizuar nga një formë e zhvendosjes Qëllimi: Qëllimi i parë ata të shkojnë shohin mbijetesën e tyre. Por në një demokraci duhet të jetë një parti janë. Fluide Më shumë Pasi idetë janë, është për të bërë vend për njerëz të rinj apo parti të reja, për të zënë vend të një sistemi dhe për të marrë mund të jetë. Airtime përdoret për qëllime të mira në rastin e mori
Sistemi holandez politik si erë kalbur mishi. Ajo është vetëm në këtë kuptim, një pasqyrë e shoqërisë që ajo është më e ngjashme me një muze. Muzeu ,me shikimin e tij të brendshëm, mentaliteti i tij gerontocratic dhe konservatorizmi i historisë dhe ‘vlerat’ e tij holandeze, e cila është aspekt që është pasqyruar në parlament. Ajo që ne nuk e shikojmë prapa, të rinjtë të cilët gjithashtu karakterizon dëshirën për të hapur perspektivat për të përballur ekzistuese kritike të reja dhe vendin për të gjetur përsëri. Ky libër është menduar për të gjithë – të rinj dhe të vjetër – ata freski e shpirtit dhe e shtyrë nga dëshira që është. Kjo ka të bëjë unë, nuk është për të bindur pikat thelbësore kam bërë lexuesin. Është më tepër për lexuesin i cili dëshiron për alternativa ndaj atij ekzistues heartened për plagosjen dhe dëshira utopike që jeton me shumë ndodh. Çështja është se mendimi i alternativave të mbetet e gjallë, e cila është në mesin e depolitizimit që një politikë e harruar, kujtesa e politikës ruhen gjallë.
Shkruajnë atë e zuri gjumi në llogarinë time, por unë të gjeni shumë njerëz të cilët unë mendojnë se është me të vërtetë pak reflektim kritik mbi kohën tonë, se kompleksiteti i realitetit social shpesh është thjeshtuar mjaft. Pjesërisht, ky është i detyruar të bëjë me faktin që një kohë të gjatë Mendjet e mëdha patriotike të njëjta që programet debat skadojnë. Por ajo gjithashtu ka të bëjë me një neveri të gjerë të përbashkët për të bërë të vështirë. Kompleksiteti nuk është shumë popullor në Holandë. Dhe në qoftë se shikuar shumë televizion ose Twitters, mund të merrni të vërtetë se ne jemi duke jetuar në një kompleks jo-Impression shoqërisë. Por ai ose ajo pastaj do të duhet të jetë i vetëdijshëm për faktin se realiteti i politikës, ligjit dhe ekonomisë së devijon nga përfaqësimit dixhitale. Që kurrë komb shfaqet në televizion. Se shoqëria ka statusin e një quasigod: ai është kudo, por ju ende nuk mund të shohin atë. Ju tani nëpërmjet televizionit dhe internetit në veçanti ju konsumoni mendimin e vet, për shembull, kur sondazhet tregojnë se çfarë ju do të gjeni kur mesatarja për diçka apo tjetër – dhe kjo është një mënyrë e mirë nga simplexiteit për të zëvendësuar kompleksitetin, sepse ju keni mendimin tuaj mbi një merrni pjatë ari dorëzua. Dhe se problemet e jetës së përditshme në fakt ende aq shpesh kanë të bëjnë me çdo gjë që nuk vijnë në televizion apo çfarë nuk të përshtatet në një cicërimë. Një shoqëri komplekse, dmth një shoqërie pa kolateral, pa një qendër, pa një identitet të caktuar, por me të gjitha llojet e rreziqeve, detyrim për të sillen në kontekste të ndryshme, të ndryshme në mënyrë skizofrenike ndërsa ngarkuar me barrën veten për të siguruar identitetin e vet. Një shoqëri që është e ndarë në nënsistemet, secila me e parimeve të veta organizative relativisht të verbër, të gjithë me njëri-tjetrin. Cili kështu ekonomik me këndvështrimet ekologjike duhet të luftojë në të cilat konsideratat politike idealet e drejtësisë dhe interesat ekonomike mund konfliktit, në të cilën kultura është një fushë beteje është, në qoftë se vetëm për shkak se të gjithë thotë se kultura është një fushë beteje, ku bankierëve ‘shpëtuar’ dhe psikiatrike pacientët nuk para është nëpërmjet një politikë që ne gjoja vet zgjedhjen, dhe se feja nuk është më dominuese, por mbetet alternativë të përhershme në dispozicion dhe kishin frikë ndonjëherë. Çdo vendim mbi një shoqëri të tillë komplekse është gjithashtu pjesë e – e cila është një arsye edhe deklarata shkencore kurrë gati të konsiderohet thjesht si gjetjet faktike. Si spekulatorët financiarë të cilët “do shkurtër” luhatjet e tregut ndikimit, siç janë deklaratat rreth shoqëri ka tendencë për të krijuar shoqërinë. Dhe deklaratat politike – dhe kjo është pjesa e parë e këtij libri në masë të madhe në lidhje – gjithsesi është se ata nuk mund të merret fjalë për fjalë. Një deklaratë politike nuk është një përshkrim neutral i së vërtetës, realitetit dhe fakteve ose të luajë një rol vartës në politikë. Në politikë, e vërteta është në të mirë të një mjet i dobishëm retorike. Ka, politike e të cilit Deklarimet një qëllim tjetër përveç një shkencëtar, i cili gjithashtu nuk ka monopol mbi të vërtetën, por të paktën karakterizohet nga një orientim mbi të, si politikan, në radhë të parë një fokus mbi pushtetin dhe duhet të ketë, dhe vetëm atëherë diçka me faktet mund të – të paktën kur të tilla janë në përputhje me pushtet.
Në një situatë të tillë, të kafshoj-sized klishetë që shihet normalisht është e pakënaqshme. Kjo nuk mund të zëvendësohet nga përgjigjet e gatshme, por nga një revitalizimin e ndjekje të alternativave. Pyetja nuk është, për shembull, se si ne mund të mbani treni i sistemit tonë ekonomik shoferi, sepse ajo është e njohur se ajo është e bazuar në një rritje të normës së përjetshme, që është i paqëndrueshëm, por si për të ndaluar, pa goditjen e saj fatale tonë është ajo . Sepse ne jemi ulur në tren, nuk është më se e progresit modern, ajo është një tren paqëllimtë lëviz, dhe kjo është koha për të lëvizur për automjetet e tjera kolektive. Kjo ngre pyetje rreth alternativave për mënyrën tregtohen mund dhe duhet të jetë, në mënyrat në të cilat ndërvarësisë globale asimetrik,çfarë drejtësia ngre pyetje që aktualisht janë duke bërë rrallë në politikë.