Shiti 475 vende VIP të stadiumit ‘Camp Nou” për 30 vjet, Barcelona zyrtarizon marrëveshjen me arabët
Barcelona bëri publike këtë të enjte marrëveshjen për shitjen e 450 vendeve VIP të stadiumit të ri ‘Spotify Camp Nou’, që arriti me investitorë nga Lindja e Mesme në fund të dhjetorit, që i lejon të kthehet në rregullin 1:1 për transferimet e ardhshme. Klubi ka njoftuar shitjen e 475 posteve për një periudhë maksimale prej 30 vjetësh, sipas komunikatës publike, ndonëse nuk është përmendur kurrë shuma e këtij operacioni. Teksti i komunikatës është si më poshtë:
“Klubi ka mbyllur operacionin për një total prej 475 vendesh me dy investitorë të ndryshëm nga Lindja e Mesme, një territor me një treg të madh për produkte të këtij lloji, dhe për një periudhë maksimale prej 30 vjetësh.
LEXO EDHE:
‘Truprojë, makina të bliduara, bileta avioni, shofer privat…’ kontrata e pabesueshme e Depay-t në Brazil
Këto operacione, sipas kërkesës së investitorëve, përmbajnë klauzola konfidencialiteti që synojnë të mbrojnë avantazhin konkurrues të grupeve investitore në sektorin e hospitality dhe produkteve VIP, siç janë përfshirë gjithashtu në operacione të tjera financiare të Klubit (siç është financimi i Espai Barça).
Në të dy rastet, grupet investitore, pasi kanë kaluar shqyrtimin përkatës, kanë marrë një raport pozitiv nga Zyra e Pajtueshmërisë e Klubit, si dhe një raport pozitiv nga Komisioni Ekonomik.
Dokumentacioni përkatës për këto marrëveshje u dërgua në LaLiga para mesnatës më 31 dhjetor 2024.
Përfitimet që do të krijohen nga dhënia e shfrytëzimit të këtij produkti të ri do të mundësojnë që Klubi të vendosë në dispozicion të investitorëve të Espai Barça një pjesë të konsiderueshme të shumës të parashikuar si kthim i borxhit të ‘Spotify Camp Nou’ para përmbushjes së pagesës së parë të parashikuar gjatë sezonit 2025/26.”