Bekteshi: Ministria e Ekonomisë është e përkushtuar që të sigurojë mbrojtje të fortë dhe të përhershme të konsumatorëve
Shkup 15.03.2024
Dita Botërore e konsumatorëve, të cilën e shënojmë më 15 Mars, është një moment domethënës në kalendarin e ngjarjeve ndërkombëtare. Kjo mundësi kohëve të fundit është bërë edhe më e madhe me iniciativën e Kombeve të Bashkuara, e cila thekson rëndësinë e të drejtave elementare të konsumatorëve, tha ministri i Ekonomisë Kreshnik Bekteshi në manifestimin e sotëm me rastin e Ditës Botërore të konsumatorëve, 15 Marsit.
“Në një botë ku aktivitetet ekonomike dhe tregtare po zhvillohen në përputhje me rrethanat, të drejtat dhe mbrojtja e konsumatorëve marrin një kuptim të thellë. Konsumatori, pavarësisht statusit social dhe të ardhurave, duhet të ketë besim në cilësinë e produkteve dhe shërbimeve që përdor. Sipas legjislacionit të fundit në fushën e mbrojtjes së konsumatorit, të gjithë qytetarët kanë të drejtë të plotësojnë nevojat elementare, sigurinë gjatë përdorimit të produkteve dhe shërbimeve, si dhe informacionin dhe zgjedhjen”, tha ministri Bekteshi.
Siç theksoi ministri, Ministria e Ekonomisë e Republikës së Maqedonisë së Veriut ka rol kyç në këtë fushë, me kujdes të vazhdueshëm për mbrojtjen e konsumatorëve.
“Me Programin për Mbrojtjen e Konsumatorit synojmë t’u garantojmë qytetarëve që të pajisen me mekanizma informues efikas për mbrojtjen e të drejtave të tyre. Nëpërmjet shpërndarjes së fondeve të granteve në nivel vjetor për Organizatat e Mbrojtjes së Konsumatorit në vend, ne sigurojmë funksionimin e qendrave të këshillimit. Ky aktivitet nga Programi për Mbrojtjen e Konsumatorit është një mjet për të mbështetur qytetarët, duke ofruar këshillim dhe ndihmë falas në ushtrimin e të drejtave të tyre konsumatore.
Ne jemi të përkushtuar të sigurojmë një mbrojtje të fortë dhe të përhershme të konsumatorëve, në të ardhmen planifikojmë të përmirësojmë mekanizmat për mbrojtjen e të drejtave të konsumatorëve në shoqërinë tonë përmes miratimit dhe miratimit të rregulloreve të reja për mbrojtjen e të drejtave të konsumatorëve në përputhje me legjislacionin që ka të bëjë me mekanizmat më të mirë për mbrojtjen e konsumatorit dhe zgjidhjen alternative të mosmarrëveshjeve të konsumatorit”, shtoi ministri dhe tha se me përgjegjësi të madhe dhe për të mbështetur dhe mbrojtur të drejtat e qytetarëve tanë, Ligji i ri për Mbrojtjen e Konsumatorit është një mjet i fuqishëm për arritjen e mbrojtjes në të gjitha sferat e çështjeve të konsumatorit.
“Ky instrument ligjor reformon dhe avancon standardet e mbrojtjes së konsumatorit, të cilat jo vetëm garantojnë mbrojtjen e konsumatorit në marrëdhëniet me konsumatorin, por gjithashtu krijojnë kushte për arritjen e angazhimit të konsumatorëve për një ekonomi më të fortë. Me këto ndryshime, Ministria e Ekonomisë dhe unë personalisht theksojmë përkushtimin tonë për përmirësimin e jetës së qytetarëve përmes mbrojtjes efektive të të drejtave të tyre konsumatore. Ne besojmë se Ligji i ri për Mbrojtjen e Konsumatorit do të jetë një instrument kyç në ndërtimin e besimit dhe stabilitetit në marrëdhëniet e tregut, duke krijuar kështu një mjedis të sigurt dhe efikas për të gjithë pjesëmarrësit në ekonomi. Nisur nga e gjithë kjo, ju garantoj se Ministria e Ekonomisë, si institucion përgjegjës për politikën e mbrojtjes së konsumatorit, është e përkushtuar ndaj idesë së përballjes me sfidat në fushën e mbrojtjes së konsumatorit dhe krijimit të kushteve të favorshme për zhvillimin e ekonomisë”, tha ministri Bekteshi.