Gjermanët kanë nisur një eksperiment të madh me trenat

Gjysma e gjermanëve nuk do të përdorin transportin publik gjatë fushatës së subvencionuar të biletave mujore, e cila është në fuqi që nga fillimi i qershorit dhe ka shkaktuar probleme të mëdha dhe bllokime në trafikun lokal.

Dyzet e nëntë për qind e të anketuarve thanë se nuk do të përdornin transportin publik në muajt e ardhshëm dhe 18 për qind do të shmangnin transportin publik, sipas një sondazhi të kryer për agjencinë e lajmeve dpa nga Instituti YouGov. Vetëm 21 për qind e të anketuarve thanë se nuk do të shmangnin transportin publik.

Nga 1 qershori, qytetarët mund të përdorin biletat mujore të transportit publik me çmim të reduktuar prej 9 euro. Këto bileta janë të vlefshme në të gjitha mjetet e transportit publik në të gjithë Gjermaninë.

Aksioni është pjesë e planit të qeverisë për të lehtësuar qytetarët nga rritja e çmimeve të energjisë. E njëjta paketë përfshin uljen e çmimeve të karburanteve, si dhe një ndihmë të njëhershme prej 300 euro për të zbutur efektet e rritjes së çmimeve të energjisë.

Aksioni me bileta të subvencionuara duhet të zgjasë deri në fund të gushtit dhe do t’i kushtojë taksapaguesve në total 2.5 miliardë euro.

Që nga futja e biletës mujore të subvencionuar të transportit për shkak të fluksit të madh të udhëtarëve, ka pasur ndërprerje të mëdha në transportin publik, veçanërisht në trenat vendorë.

Gjatë fundjavës së kaluar, e cila zgjati tre ditë shkaku i motit të ligët, ngarkesa shkaktoi anulimin e shumë trenave, veçanërisht të atyre që udhëtonin në drejtim të zonave turistike në Detin e Veriut dhe Baltik dhe në Alpe.

Aksioni i biletave mujore më të lira u kritikua gjithashtu si i pamatur dhe i përgatitur në mënyrë të pamjaftueshme. Shoqatat e pasagjerëve në transportin publik besojnë se paratë e shpenzuara për subvencionimin e këtyre biletave mund të shpenzohen më me qëllim për modernizimin e infrastrukturës hekurudhore.