Sistemet globale të arsimit po mbeten prapa ritmit të teknologjisë dhe udhëheqësit që u takuan në Doha paralajmëruan se ndryshimi në mësimin fizik po ndodh më shpejt nga sa mund të përballojnë shkollat.
Derisa inteligjenca artificiale po përhapet me shpejtësi në botë, udhëheqësit e arsimit që u takuan në Doha dhanë një mesazh të qartë: Teknologjitë e reja duhet të thellojnë të nxënit, jo të dobësojnë themelin njerëzor të arsimit, raportoi “Euronews”.
Mijëra politikëbërës, studiues, mësues dhe ekspertë të teknologjisë janë mbledhur në kryeqytetin e Katarit për edicionin e 12-të të Samitit Botëror të Inovacionit për Arsimin, i njohur si WISE. Eventi mblodhi pjesëmarrës nga më shumë se 100 vende për të debatuar se si sistemet mund të përshtaten me ndryshimet e shpejta teknologjike, duke mbrojtur njëkohësisht barazinë dhe vlerat njerëzore.
Një fokus qendror i samitit ka qenë mënyra e shkallëzimit të mjeteve të inteligjencës artificiale në sisteme arsimore reale në vend të projekteve pilot të izoluara. Një tryezë e rrumbullakët e nivelit të lartë mbi zgjerimin e inteligjencës artificiale në të nxënë paralajmëroi se qeverisja e dobët e të dhënave, mungesa e trajnimit të mësuesve dhe përputhja e dobët me kurrikulat kombëtare mund ta shndërrojnë shpejt inovacionin në pabarazi.
Folësit argumentuan se ndikimi domethënës varet nga besimi i mësuesve dhe rëndësia kulturore, dhe jo vetëm nga sofistikimi teknik.
Mana Mohammad Al-Ansari, drejtuese e fuqizimit ekonomik dhe arsimit në organizatën Arsimi Mbi të Gjitha, tha se inteligjenca artificiale duhet të sillet sipas njerëzimit, jo para njerëzimit.
Sistemet nën presion global
Gjatë samitit u prezantuan gjetje të reja nga puna e Monitorimit Global të Arsimit e UNESCO-s, duke theksuar boshllëqet gjithnjë e më të mëdha në qasjen digjitale dhe financimin e arsimit në mbarë botën. Hulumtimi vuri në dukje presionin në rritje mbi sistemet që përballen me konflikte, zhvendosje dhe përçarje klimatike.
Studiuesi i Googlet, Matthew Kam, tha se sistemet duhet të parashikojnë në mënyrë aktive role të reja dhe t’i trajnojnë studentët përpara se këto role të bëhen të zakonshme.
Mësuesit mbeten shtylla kurrizore
Pavarësisht fokusit në teknologjitë e përparuara, shumë diskutime u kthyen në të njëjtin përfundim se mësuesit mbeten qendrorë për çdo reformë të suksesshme. Panelet mbi Inteligjencën Artificiale për zhvillimin profesional paralajmëruan se mjetet digjitale mund të dështojnë pa lidership të fortë institucional dhe korniza mbështetëse të politikave.