Nikollovski: Transporti në Shkup do të zgjidhet me kombinim të Trenit të qytetit, furnizimit me autobusë ekologjikë dhe projektit BRT

Zëvendëskryeministri dhe ministër i Transportit, Aleksandar Nikollovski konsideron se transporti në Shkup do të zgjidhet vetëm nëse kombinohen projektet për Trenin e qytetit, furnizimin e autobusëve të rinj ekologjikë dhe projektit për BRT.

“Për të zgjidhur problemin e transportit, duhet të bëhen tre gjëra paralelisht. Njëra është rinovimi i autoparkut të NQP-së me autobusë elektrikë, për të cilin tashmë po punojmë. E dyta është zgjidhja e vendbanimeve periferike me qendrën, që është një tren qyteti, dhe e treta është zgjidhja e pjesës urbane me një transport më ekonomik që unë figurativisht e quajta tramvaj për ta bërë më të lehtë për qytetarët, që është një tramvaj pa shina. Duhet t’i kombinojmë të treja gjërat dhe të kemi sinergji midis tyre. Nëse ndonjëra nga të treja do të funksiononte më vete, do të kishim atë që kemi tani”, theksoi Nikoloski në paraqitjen e tij në Top Tema.

Lidhur me projektin e Trenit të qytetit, ai theksoi se projekti tashmë po zbatohet me dinamikë të shtuar në linjën e parë nga Zelenikova përmes Draçevës drejt Stacionit të ri hekurudhor.

“Projekti është i madh, shumë domethënës për Shkupin, i cili do të lërë një gjurmë të thellë për të qenë i manipuluar për fushatën zgjedhore, dhe prandaj promovimi ishte pas zgjedhjeve. Kemi tre linja, kemi filluar punën në linjën e parë që shkon nga Zelenikovë nëpër Draçevë, Lisiçe, Kisella Vodë, Aerodrom dhe Stacionin e ri hekurudhor, është 25 km. E dyta në të cilën do të fillojmë të punojmë në pranverë shkon nga Miladinovci, Ilindeni, Maxhari dhe Stacioni i ri hekurudhor dhe e treta nga Stacioni i ri hekurudhor, Shkup Veri, Gjorçe Petrov dhe përfundon në Vollkovë, domethënë në Radushë. Dhe kjo është në thelb infrastruktura që Shkupi ka që është lënë pas dore dhe e papërdorur për dekada. Për shembull, pragjet e drunjta që po i ndërrojmë aktualisht pranë Draçevës u vendosën midis viteve 1963 dhe 1969. Kjo është mbi 60 vjet që nuk është bërë asgjë atje”, tha zëvendëskryeministri Nikolloski.

Ai njoftoi se do të ndërtohet një rrugë anësore rreth Shkupit, dhe kështu lokomotivat dhe trenat me naftë nuk do të hyjnë në qytet për të ndikuar në mbrojtjen e ajrit. Ai njoftoi gjithashtu se do të blihen trena të rinj dhe furnizimi i tyre planifikohet të fillojë dy vjet para se të përfundojë hekurudha e shpejtë.