Funksionoi për 3 vjet dhe pati 8 ndërhyrje: Një ambulancë-varkë në Liqenin e Ohrit është nevojë reale

Në fund të korrikut 2011, varka e ambulancës u vu në shërbim, duke vepruar në kuadër të Njësisë për Siguri në Ujë të Organizatës së Kryqit të Kuq Komunal të Ohrit. Varka u shërbye nga një ekip shpëtimi dhe mjekësor dhe një kapiten, me qëllim që të kontribuonte në një siguri më të madhe për notarët dhe pjesëmarrësit në trafikun ujor në ujërat e Liqenit të Ohrit. Ideja themelore ishte të mundësohej transporti i shpejtë dhe efikas i të lënduarve në mjediset mjekësore, si dhe të ofrohej mbështetje logjistike për të gjitha ngjarjet që do të mbaheshin në ujë.

Anija iu dha hua Kryqit të Kuq falas për një periudhë dyvjeçare nga një person nga Ohri, dhe qeveria lokale më pas njoftoi ndihmë prej 600,000 denarësh në mënyrë që ajo të pajiset siç duhet. Anija ishte e shpejtë dhe e pajisur për të ofruar ndihmën e parë për një sërë lëndimesh.

Lidhur me nevojën për një anije të tillë, kreu i Kryqit të Kuq të Ohrit, Sasho Tochkov, thotë se Ohri duhet të marrë një anije ambulance me të gjitha standardet dhe pajisjet e nevojshme dhe të jetë në gjendje të funksionojë, jo vetëm gjatë periudhës së verës, por edhe gjatë gjithë vitit. Kjo do t’i lehtësojë shumë problemet me të cilat përballen si ambulanca ashtu edhe shërbimet shëndetësore që duhet të ndërhyjnë.

– Në vitin 2011 dhe 2012, Kryqi i Kuq i Ohrit pati një iniciativë që e zbatoi me disa nga biznesmenët tanë që zotëronin një anije të tillë. Qëllimi ynë ishte të tregonim se sa e rëndësishme dhe e nevojshme është të kemi një strukturë të tillë lundruese në këtë sipërfaqe ujore – një anije ambulancash, e cila do të siguronte kryesisht transport të shpejtë të pacientëve, atyre që kanë nevojë gjatë sezonit të verës, por edhe gjatë gjithë vitit për nevojat e spitaleve në bregdet, Institutit të Kardiologjisë, Spitalit Shën Erasmus dhe spitalit në Strugë. Të gjitha ato incidente, aksidente, aksidente trafiku që ndodhin në një terren të tillë dhe që kërkojnë këtë rrugë dheu, për shembull nga Shën Naumi për të arritur në spitalin në Ohër ose në Repartin e Kardiologjisë për 45 minuta, me anijen e ambulancës e njëjta gjë mund të realizohet shumë më shpejt. Ishte, në një farë mënyre, një mundësi demonstruese për njerëzit nga institucionet shtetërore dhe lokale për të parë se sa e rëndësishme ishte ekzistenca e një anijeje të tillë. Fatkeqësisht, ne e operuam atë varkë për 3 vjet, patëm gjithsej 8 ndërhyrje në zonat e larjes gjatë sezonit të verës, jo për transportimin e pacientëve, por për personat e lënduar që kishin nevojë për këtë në vetë zonat e larjes. Dhe nëse do të kishim një rast, justifikimi është shumë i rëndësishëm. Ne kemi lobuar gjatë kësaj periudhe nga viti 2012 deri më sot, sepse në atë kohë nuk kishte asnjë përgjigje nga institucionet, ne siguruam para nga fondet tona, disa nga sponsorët, për karburant që anija të patrullonte. Ishte përfshirë në shumicën e ngjarjeve (maratona, regata), por më pas e nxorëm simbolikisht dhe e lamë në breg si kujtesë dhe si provë se nuk kishte interes, ose se ndërgjegjësimi nuk ishte mjaftueshëm i lartë që institucionet të blinin një varkë të tillë, tha për Super Radio dhe OhridPress Sasho Tochkov, president i Kryqit të Kuq të Ohrit.

Ai theksoi se nuk kanë hequr dorë nga ideja dhe se ende po punojnë për realizimin e saj. Ai zbulon se në vitin 2024 ata aplikuan në programin IPA 3 të BE-së për një projekt për të blerë një anije të re ambulancash.

– Ne presim rezultatet gjatë verës ose vjeshtës. Shpresoj që ata do të jenë pozitivë, që aplikimi të jetë i suksesshëm dhe që Ohri më në fund të marrë një anije ambulance me të gjitha ato standarde dhe pajisje dhe që ajo të funksionojë, jo vetëm në periudhën e verës, por gjatë gjithë vitit. Kjo do t’i lehtësojë shumë problemet me të cilat përballen si ambulanca ashtu edhe shërbimet shëndetësore që duhet të ndërhyjnë me pacientë të tillë. Varka e vjetër i përkiste një personi privat i cili na e dha falas në mënyrë që ta rinovonim në përputhje me rrethanat. Por është e kushtueshme për t’u mirëmbajtur, nuk ishte fitimprurëse në atë kohë, Kryqi i Kuq nuk është një organizatë që mund të financojë një anije të tillë. Qëllimi është që qyteti të sigurojë sigurinë e të gjithë atyre që e vizitojnë atë. Gjithashtu pata një bisedë me kryetarin aktual të bashkisë, Dr. Kiril Petsakov, dhe ai njoftoi se një strukturë e tillë lundruese është përfshirë në program. E njëjta gjë duhet të zbatohet përmes njërës prej ministrive dhe po shprehen mendime në këtë drejtim. Shpresoj që nëse kjo nuk funksionon me BE-në, do të kemi sukses përmes vetëqeverisjes lokale. Megjithatë, roli i qeverisë lokale është sigurisht të sigurojë fonde për mirëmbajtjen e asaj anijeje, nëse do të ishte këtu. Sigurisht, në të ardhmen do të gjendej një mënyrë për të menaxhuar atë anije, shton Tochkov.

Ohri ka nevojë për një strukturë të tillë lundruese dhe zjarrfikësit e Ohrit lëshojnë rregullisht një apel të ngjashëm, në lidhje me nevojën për një anije për të shuar zjarret në pjesët e vështira për t’u arritur të bregdetit, të cilat mund të arrihen vetëm nga uji. Nevoja për ekipe mobile që mund të ndërhyjnë në një kohë të shkurtër edhe në vendet më të largëta nga Liqeni i Ohrit është më se e dukshme, veçanërisht gjatë periudhës së verës. Standardet botërore kërkojnë që të duhen 12 deri në 15 minuta për të arritur pacientin, gjë që është realiste nëse nevoja është në zonën qendrore të qytetit, por nëse incidenti ndodh më larg, dhe veçanërisht në vende të vështira për t’u arritur, koha e reagimit rritet ndjeshëm.