Pjesa e makinave të reja elektrike që hynë në qarkullim në vitin 2024 u ul praktikisht në të gjitha kantonet – me një përjashtim. Kjo është bërë e ditur nga Zyra Federale e Statistikave (FSO)
Vitin e kaluar janë regjistruar 346.100 automjete të reja rrugore, nga të cilat gati tre të katërtat (245.600) ishin vetura pasagjerësh. Gjithashtu, janë regjistruar 49.500 motoçikleta, 35.900 automjete mallrash dhe 15.100 automjete bujqësore, industriale dhe pasagjerësh. Ky total ra me 2.9% krahasuar me vitin 2023. Prandaj, numri i regjistrimeve të reja mbetet dukshëm nën nivelet e para-koronavirusit, edhe pesë vjet pas fillimit të pandemisë, pavarësisht se pengesat e furnizimit dhe ato që lidhen me luftën në Ukrainë janë kapërcyer. Krahasuar me mesataren e dhjetë viteve para Covid (2010-2019), më shumë se një e shtata më pak automjete rrugore u regjistruan në vitin 2024, transmeton albinfo.
Për makinat, rënia mes vitit 2024 dhe një viti më parë ishte edhe më e theksuar, me 4.1%. Rënia më e dukshme këtu ishte pesha e automjeteve elektrike në totalin e shitjeve, e cila ra nga 20.7% në 19.0%, një rënie që ndodhi në shkallë të gjerë. “Industria e automobilave dhe media e specializuar përmendin një gamë aktualisht të kufizuar të ofertave të makinave elektrike në segmentin e çmimeve më të ulëta dhe një opsion ndonjëherë të munguar të tarifimit të shtëpisë për qiramarrësit si shkaqe të mundshme,” thotë FSO. Arsyet e tjera supozohet të përfshijnë shtrirjen e taksës prej 4% të importit të automjeteve për e-veturat.
Në nivel kantonal dhe duke marrë si pikë referimi të dhënat e dhjetorit, Ticino raporton përqindjen më të ulët të regjistrimeve të reja të makinave elektrike, me 13.4%. Më e larta (39.8%) është regjistruar në Obwalden, ndërsa Grisons tejkalon mesataren kombëtare (22.6%), e cila në muajin e dymbëdhjetë të vitit ishte 22.1%, transmeton tutje albinfo.ch.
Duke parë në përgjithësi vitin 2024, pjesa e automjeteve hibride plug-in (hibride plug-in) mbeti praktikisht e qëndrueshme në 8.6% (2023: 9.0%). Si rezultat, pjesa totale e automjeteve të karikueshme elektrike (makina thjesht elektrike dhe hibride plug-in) ra nga 29.7% në 27.6%. Duhet të theksohet se sipas objektivave të fazës së dytë të planit të promovimit të elektromobilitetit të zhvilluar nga Konfederata në marrëveshje me industrinë e automobilave, automjetet me mbushje elektrike duhet të përbëjnë gjysmën e të gjitha regjistrimeve deri në fund të vitit 2025, një synim që për rrjedhojë duket jashtë mundësive.
Për makinat me motorë thjesht me djegie, një pamje e përzier po shfaqet në vitin 2024: ndërsa pjesa e makinave me benzinë ra ndjeshëm në krahasim me vitin e kaluar në 29.1%, automjetet me naftë u stabilizuan në 9.4% pas shtatë vitesh rënie radhazi. Nga ana e tyre, hibridet standarde treguan një rritje të qartë, me një peshë prej 33,9% (2023: 27,6%): numri i regjistrimeve të tyre ishte më i lartë se ai i makinave me benzinë ose naftë për herë të parë, duke i bërë ato segmentin më të madh të lëvizjes.
Në total, 6.5 milionë automjete janë regjistruar në Zvicër në vitin 2024, duke përjashtuar motoçikletat, që nga data referencë e 30 shtatorit. Rreth tre të katërtat e tyre ishin makina, 4.8 milionë. Pjesa e automjeteve elektrike u rrit nga 3.3% në 4.2% në një vit. Në vitin 2024, në Zvicër kishte 535 vetura për 1000 banorë. Pas një rritjeje të qëndrueshme gjatë shumë viteve, niveli i motorizimit u stabilizua në mbarë vendin rreth vitit 2012 dhe që atëherë ka lëvizur midis 535 dhe 543 automjeteve. Situata është e ndryshme në vendet fqinje. Në vitin 2023, viti më i fundit për të cilin disponohen të dhëna të krahasueshme, kishte më shumë automjete për mijë banorë në Lihtenshtajn (774) dhe Itali (694) në veçanti, por edhe në Gjermani (588), Francë (578) dhe Austri (566). ) sesa në Zvicër (543). Në këto vende, për më tepër, shkalla e motorizimit është rritur më tej vitet e fundit, thekson FSO.