Mr.Ali Hertica
Partitë politike duhet të respektojnë një sërë rregullash gjatë fushatës. Këto janë rregulla për tabelat zgjedhore, tezgat dhe aktivitetet, duke përfshirë brenda dhe përreth qendrës së votimit. Disa rregulla janë të përfshira në atin zgjedhor, por shumica e rregullave përcaktohen nga vetë komunat. Këto rregulla janë të përcaktuara në urdhëresën e përgjithshme vendore të një bashkie.
Rregullat për ngjitjen e posterave zgjedhorë
Gjatë kohës së zgjedhjeve, partitë politike mund të shfaqin postera zgjedhor. Komunat zakonisht organizojnë objekte për këtë. Nuk është e nevojshme të aplikoni për leje për të ngjitur postera zgjedhor. Posterët zgjedhorë nuk konsiderohen reklamues, por bien nën lirinë e shprehjes. Komunat po përdorin gjithnjë e më shumë tabela të paraprintuara me postera të të gjitha palëve pjesëmarrëse. Më shumë informacion në lidhje me opsionet dhe kushtet janë në dispozicion nga komuna.Nëse partia juaj politike dëshiron të vendosë tezga gjatë fushatës për të promovuar mesazhin tuaj zgjedhor, ju duhet të aplikoni për një leje. Bashkia vlerëson këto aplikime dhe shqyrton, ndër të tjera, pasojat për rendin publik, telashet dhe sigurinë rrugore. Më shumë informacion mund të gjeni në urdhëresën e përgjithshme vendore ose nga bashkia.Partitë nuk lejohen të bëjnë fushatë në qendrat e votimit. Në qendrën e votimit nuk mund të zhvillohen asnjë aktivitet që synon të ndikojë votuesit në zgjedhjen e tyre. Njerëzit duhet të jenë në gjendje të votojnë të pashqetësuar.Ligji Zgjedhor nuk përmban asnjë rregull në lidhje me aktivitetet e fushatës në afërsi të qendrës së votimit. I takon kryetarit të vendosë se çfarë lejohet dhe çfarë nuk lejohet.Këshilli Zgjedhor rekomandon veprime dekurajuese që mund të ndikojnë tek votuesit në afërsi të qendrave të votimit. E njëjta gjë vlen edhe për iniciativat e pavarura nga komunat, siç është dhënia e ‘çmimeve’ për të promovuar pjesëmarrjen. Pranueshmëria e audiencës së synuar është thelbësore kur zhvillohet një fushatë para-bunking. Në mënyrë ideale, fushata arrin audiencën e synuar përpara se ata të besojnë informacion manipulues. Edhe pse është treguar gjithashtu se para-bunkimi mund të funksionojë pas ekspozimit ndaj informacionit të pasaktë (i ashtuquajturi “inokulim terapeutik”), efektiviteti i tij është më i madh kur audienca e synuar nuk është ende plotësisht e bindur për pretendimin ose mesazhin. Kur zhvilloni një fushatë para-bunking, merrni parasysh audiencën tuaj të synuar, sa i besojnë ata tashmë informacionit në fjalë dhe peizazhin aktual politik dhe mediatik për të përcaktuar nëse parandalimi është zgjidhja e duhur.
Sign in
Sign in
Recover your password.
A password will be e-mailed to you.
Trending
- Spasovski: Në LSDM duhet debat i brendshëm partiak për rezultatet e zgjedhjeve lokale
- Mexhiti: Sonte nisi pastrimi i Shkupit
- Gjorgjievski: Largohen nga puna 371 persona nga “Higjiena Komunale” në Shkup, kanë marrë rroga duke qëndruar në shtëpi
- KSHZ-ja i hodhi poshtë të 16 ankesat në lidhje me procedurat e votimit në Bërvenicë, Shuto Orizari dhe Karposh
- Studentja që u gjet e vdekur në Tetovë do të varroset nesër në Gjakovë
- “Pusho e qetë në parajsë”, fjalët e babait të studentes që vdiq tragjikisht në Tetovë
- Dramë në Shtëpinë e Bardhë: Shefi i një kompanie farmaceutike humbi ndjenjat gjatë një takimi me Trump-in (VIDEO)
- Detaje për aksionin e sotëm të MPB-së: Kush është ish-ministri që raportoi drejtorin për marrje ryshfeti?
- Kreu i komunës Qendër, Gerasimovski me “Fiat 500” mbërriti në aksionin e pastrimit
- Mickoski: Sonte nis aksioni i madh për pastrimin e Shkupit