Siguria dhe krimi në shtetin e Kosovës


Mr.Ali Hertica

Vendi ku jetoni dhe mundësitë që keni në arsim dhe në tregun e punës përcaktojnë pjesërisht sigurinë. Prandaj, ne investojmë në lagje të sigurta, të jetueshme dhe në rrugë alternative për të rinjtë që vijnë në kontakt me policinë për herë të parë. Investimi në parandalimin e krimit të të rinjve mund të kontribuojë gjithashtu në reduktimin e krimit të organizuar e të rëndë. Punonjësi i policisë së qarkut ose fshatit është pika qendrore në lagje.Policia është në qendër të shoqërisë dhe është e domosdoshme për sigurinë. Ai siguron mbrojtje, monitoron rendin publik, ofron ndihmë për viktimat dhe gjurmon kriminelët. Oficerët qëndrojnë për një shoqëri të sigurt, shpesh në rrethana të vështira. Ata e meritojnë mbështetjen tonë. Mungesa e personelit ushtronte presion mbi detyrat kryesore të policisë. Përveç kësaj, kultura e punës pengon disa punonjës policie që ta bëjnë punën e tyre siç duhet dhe të sigurt.

Në ndjekje të një sundimi të fortë të ligjit dhe një shoqërie të sigurt, ku dëshiron të përdorë ligjin penal në mënyrë sa më selektive dhe efektive. I vendosur dhe i rreptë aty ku është e nevojshme, social dhe i fokusuar në parandalimin e recidivizmit aty ku është e mundur. Sepse pikërisht përmes dënimit efektiv mund të parandalohen autorët që të kryejnë sërish vepër penale dhe shoqëria të përballet sërish me krimin. Për shtetin ligji penal do të jetë gjithmonë një ekuilibër midis arritjes së ndëshkimit dhe kompensimit për viktimat dhe shoqërinë nga njëra anë, dhe parandalimin e përsëritjes nga ana tjetër. Mbrojtja e qëndrueshme dhe mbajtja e shoqërisë sonë të sigurt kërkon udhëzime të mira kthimi në shoqëri për ata që janë gati për të, në kombinim me një regjim të fortë në të cilin siguria vjen e para për ata që me vetëdije shkaktojnë rrezik ose nuk duan të heqin dorë nga sjelljet e tyre kriminale. Një politikë humane e paraburgimit që ofron mundësi aty ku është e mundur dhe krijon siguri aty ku është e nevojshme.

Kriminelët përdorin kompani dhe shërbime ligjore për aktivitete të paligjshme. Ky i ashtuquajtur minim cenon themelet e shtetit tonë kushtetues. Konsideroni ndikimin e politikanëve (vendas), kërcënimin e avokatëve, prokurorëve dhe gjyqtarëve, pastrimin e parave përmes kompanive ligjore dhe përdorimin e të rinjve vulnerabël. Luftimi i minimit kërkon një qasje të gjerë:,nga policia dhe gjyqësori, por edhe nga projektet që synojnë lagje të sigurta dhe të jetueshme, dhe më shumë vëmendje ndaj integritetit në administratën publike (të decentralizuar). Mbrojtja kundër përmbysjes gjithashtu mund të pengojë të njëjtën liri që kërcënohet gjithashtu nga përmbysja. Prandaj është e rëndësishme që gjithmonë të gjeni ekuilibrin e duhur.Për t’u armatosur kundër kësaj, nevojiten shërbime më të forta inteligjente, por edhe një shoqëri më elastike dhe një infrastrukturë (jetike) e përshtatur për këtë. Ekziston nevoja për përgatitje të mirë për përshkallëzimin dhe kundër-reagimet, pavarësisht nëse janë apo jo në një kontekst evropian.Ndërsa kërcënimi i ekstremizmit dhe terrorizmit më parë vinte kryesisht nga lagjet xhihadiste, ne tani shohim një kërcënim në rritje nga ekstremizmi i krahut të djathtë dhe ekstremizmi anti-institucional. Për këtë, nxitja e urrejtjes dhe thirrjet për dhunë janë të papranueshme në të gjitha rastet, siç është nxitja e antisemitizmit, islamofobisë dhe homofobisë. Kjo vlen edhe për të gjitha ideologjitë që legjitimojnë përdorimin e dhunës, si terrorizmi, ekstremizmi i djathtë, ekstremizmi i majtë, ekstremizmi fetar dhe ekstremizmi anti-institucional. Këto forma të reja kërcënimesh kërkojnë rregullim të politikës sonë kundër terrorizmit. Për ta parandalimi është pika fillestare. Lufta kundër ekstremizmit dhe terrorizmit nuk duhet të jetë kurrë në kurriz të drejtësisë dhe nuk duhet të kufizojë në mënyrë të panevojshme lirinë tonë. Prandaj, ne insistojmë në mbrojtje të mirë