Mr.Ali Hertica
Korrupsioni politik ose keqpolitika është përdorimi i pushteteve nga zyrtarët qeveritarë ose kontaktet e tyre në rrjet për përfitime të paligjshme personale. Format e korrupsionit ndryshojnë, por mund të përfshijnë ryshfet, lobim, zhvatje, favorizim, favorizim, parochialism, patronazh, ndikim, ryshfet dhe përvetësim. Korrupsioni mund të lehtësojë aktivitetet kriminale, si trafikimi i drogës, pastrimi i parave dhe trafikimi i qenieve njerëzore, megjithëse nuk kufizohet vetëm në këto aktivitete. Keqpërdorimi i pushteteve të qeverisë për qëllime të tjera, si shtypja e kundërshtarëve politikë dhe brutaliteti i përgjithshëm policor, konsiderohet gjithashtu korrupsion politik. Me kalimin e kohës, korrupsioni është përkufizuar ndryshe. Në një kontekst të thjeshtë, për shembull, gjatë kryerjes së punës për një qeveri ose si përfaqësues, është joetike të pranosh një dhuratë. Çdo dhuratë falas mund të kuptohet si një plan për të provokuar marrësin në disa paragjykime. Në shumicën e rasteve, dhurata shihet si një qëllim për të kërkuar favore të caktuara si promovimi në punë, këshilla për të fituar një kontratë, punë ose përjashtim nga detyra të caktuara në rast se një punonjës i vogël ia dorëzon dhuratën një punonjësi të lartë i cili mund të të jetë çelësi për të fituar favorin.
Disa forma të korrupsionit – tani të quajtura “korrupsion institucional,janë të dallueshme nga ryshfeti dhe forma të tjera të përfitimit të dukshëm personal. Një problem i ngjashëm korrupsioni lind në çdo institucion që varet nga mbështetja financiare nga njerëz që kanë interesa që mund të bien ndesh me qëllimin parësor të institucionit.Një veprim i paligjshëm nga një titullar përbën korrupsion politik vetëm nëse akti lidhet drejtpërdrejt me detyrat e tij zyrtare, kryhet nën ngjyrën e ligjit ose përfshin tregti me ndikim. Aktivitetet që përbëjnë korrupsion të paligjshëm ndryshojnë në varësi të vendit ose juridiksionit. Për shembull, disa praktika të financimit politik që janë të ligjshme në një vend mund të jenë të paligjshme në një vend tjetër. Në disa raste, zyrtarët qeveritarë kanë kompetenca të gjera ose të keqpërcaktuara, duke e bërë të vështirë dallimin midis veprimeve të ligjshme dhe të paligjshme. Në nivel global, vlerësohet se vetëm ryshfeti vlen më shumë se 1 trilion dollarë në vit. Një gjendje e korrupsionit të shfrenuar politik njihet si kleptokraci, që fjalë për fjalë do të thotë “sundim nga hajdutët”.Korrupsioni politik minon demokracinë dhe qeverisjen e mirë duke injoruar apo edhe duke minuar proceset formale. Korrupsioni në zgjedhje dhe në legjislaturë redukton llogaridhënien dhe shtrembëron përfaqësimin në politikëbërje; korrupsioni në gjyqësor kërcënon shtetin e së drejtës; dhe korrupsioni në administratën publike çon në shërbime joefikase. Për republikat, ajo shkel një parim bazë të republikanizmit në lidhje me qendrën e virtytit qytetar. Më gjerësisht, korrupsioni ndikon në kapacitetin institucional të qeverisë kur procedurat injorohen, burimet transferohen dhe zyrat publike blihen dhe shiten. Korrupsioni minon legjitimitetin e qeverisë dhe minon vlerat demokratike si besimi dhe toleranca. Provat e fundit sugjerojnë se ndryshimi në nivelin e korrupsionit midis demokracive me të ardhura të larta mund të ndryshojë ndjeshëm në varësi të nivelit të llogaridhënies së vendimmarrësve. Dëshmitë nga shtetet e brishta tregojnë gjithashtu se korrupsioni dhe ryshfeti mund të ndikojnë negativisht në besimin në institucione. Korrupsioni mund të ndikojë gjithashtu në ofrimin e mallrave dhe shërbimeve nga qeveritë. Rrit koston e mallrave dhe shërbimeve që rezultojnë nga humbjet e efikasitetit. Në mungesë të korrupsionit, projektet qeveritare mund të jenë me kosto efektive në raport me kostot e tyre aktuale, por pasi të merren parasysh kostot e korrupsionit, projektet mund të mos jenë me kosto efektive, kështu që ato nuk zbatohen dhe pengojnë shpërndarjen e mallrave dhe shërbimeve. Në sektorin privat, korrupsioni rrit koston e biznesit përmes çmimit të vetë pagesave të paligjshme, kostove të menaxhimit të negociatave me zyrtarët dhe rrezikut të shkeljeve ose zbulimit të kontratave. Ndërsa disa argumentojnë se korrupsioni ul kostot duke ulur burokracinë, disponueshmëria e ryshfeteve mund të ndihmojë gjithashtu zyrtarët.