Karakteristikat specifike të terrorizmit bashkëkohor e situatës aktuale

Mr.Ali Hertica

Që nga fundi i vitit, “terrorizmi” nuk është më një strategji efektive për një grup të madh njerëzish, por është një strategji dominuese dhe konflikti natyror midis forcave ushtarake dhe mjedisit natyror të grupit kryesor të operës. .y gjendje lufte kundër njerëzve.

Përkufizimet e terrorizmit, sipas efekteve të këtij neni, për aktet e dhunës që frikësojnë një popullsi civile,thjesht duke mbrojtur pozicionin popullor. Karakteristikat specifike të terrorizmit bashkëkohor – përgjegjësia për rëndësinë e situatës aktuale – varen nga përdorimi i mediave për propaganda,baza ligjore për… frikësimin e përgjithshëm (duke përfshirë personelin ushtarak, policinë dhe shoferët) – ky është përkufizimi i medias kryesore dhe klasifikimi i “terroristit”” nuk ka rëndësi ai akt lufte. Meqenëse embargoja është një përkufizim i dallimit celular (pika e kritikës radikale), cilësia e dhunës terroriste ndaj mjedisit të kundërshtarëve. Është e rëndësishme të theksohet se është e rëndësishme të kemi kujdes ndaj masave kontradiktore, pa rrezik arbitrariteti dhe me synimin për të qenë specifik, në mënyrë që “terroristi” të njihet.

Ka pasur një histori të vazhdueshme të terrorizmit (sipas përkufizimit aktual), që nga viti 1980. Kjo histori është e lidhur me dy fakte kryesore: së pari, shfaqja e fundamentalizmit global islamik, i provokuar nga revolucioni i vitit 1979 në Iran dhe në luftën e BRSS në Afganistani; Së dyti, shpërbërja e Bashkimit Sovjetik në 1991 dhe fundi i Luftës së Ftohtë. Ky është një hap shumë i rëndësishëm në ristrukturimin e marrëdhënieve të brendshme, prandaj është i rëndësishëm mjedisi i brendshëm dhe konflikti midis forcave ushtarake.

Kjo është arsyeja e prezantimit të mjedisit të brendshëm dhe encendido del alma…, rezultateve të transformimit dhe konflikteve të brendshme të shoqërisë civile, pjesë e komunitetit global, luftërat civile.Në fund, konflikti i brendshëm ndërmjet palëve të përfshira në hegjemoninë dhe të pamposhturve të batalionit dhe rezistenca ndaj taktikave të terroristëve kundër ndjekjes civile, përfshirë akuzat kundër terroristëve, janë të rëndësishme. nga pluparti) dhe nga karakteri demokratik i mjeteve të komunikimit dhe interesi publik në aktet terroriste kinematografike. Themelet e terrorizmit dhe logjika puna e një provokimi, por ideja e një fitoreje strategjike (terroristët në Spanjë në 2004 çuan në grupimin e trupave spanjolle të Irakut në një shembull të mirë).

Globalizimi i migracionit dhe kontributi elektronik mediokër në përhapjen e terrorizmit. Dhe që nga fillimi i komunikimit dhe integrimit të brejtësve tanë, është e mundur t’i qasemi zhvillimit të pjesës moderne të debutimit. Në fund të fundit, është e rëndësishme të kuptoni filozofinë tuaj dhe të përcaktoni parimet dhe kushtet për sigurinë e terrorit tuaj, është absolutisht e nevojshme të siguroheni që pajisjet të jenë të sigurta për të ecur përpara.

Nëse njeriu flet për Lumières, faut d’abord mbajnë gjurmët e paqartësisë së këtij dëmi. Elle do të thotë, premiere, një epokë historike, deuxièmement, një koncept filozofik që përcakton këtë epokë ose tendencën kryesore të botës. Koncepti i një vepre mbi mendimet e mëdha si Kanti, Hegeli, Adorno dhe Horkheimer, ndër të tjera. Dy shqisat e motos nuk përkojnë, dhe më shumë histori të Montré avec justifikojnë kompleksitetin e epokës së Lumières në lidhje me abstraksionet e filozofëve. Dhe në përgjithësi këmbëngulin në karakteristikat e pajisjeve që ndryshojnë nga ajo që u diskutua.Në nivel institucional, ndriçuesit mbështeten në zhvillimin e mjeteve të komunikimit – revista dhe recensione – duke përfshirë një perspektivë të gjerë publike, e cila nuk përfshin aristokracinë, por vetëm një pjesë të faktorëve të konsideruar. Pjesë e pandashme e jetës, por është gjithashtu e rëndësishme që publiku të jetë i pranishëm në kafene dhe sallone, për debatin dhe kritikën e artit. Kjo «sferë publike» e re është nxjerrë në pah nga më shumë princa: antiklerikalizmi, dashuria për të vërtetën, vlerësimi i natyrës, guximi në forcën e formimit të njerëzve, ndjenja e ndryshimit të epokës sinon d’un përmbushje.Për këtë arsye, Kanti dëshiron të theksojë se arsyeja dhe bindja e së vërtetës janë në të njëjtën mënyrë një praktikë; se epoka kërkon jo vetëm njohjen, por edhe ekspozimin e kësaj njohëse, dhe ekspozimin e njohësit të saj; se kjo ekspozitë është gjithashtu, siç përmendet në anglisht, një ekspozim, ka një hap të vetin dhe një çmim rreziku (intelektualët pretendojnë, në kritikën e një revolucioni, të rrezikshëm për t’u sanksionuar nga qeveria).