Mr.Ali Hertica
Rosi thotë qartë se nuk merret me kalimin historik nga një gjendje pa pushtet politik, në një gjendje me pushtet politik. Është shqetësuese se çfarë mund ta bëjë legjitime gjendjen shoqërore me gjendjen që ka sot Kosova në territorin e saj, ku bllokohen rrugët, vriten shqiptarët… Këtë gjendje të një situate politike pa kontroll, nuk duhet lejuar më nga institucionet legjitime të Kosovës.Kosovës i lëkundet imazhi në botën demokratike, në saje të shumë dukurive negative në shoqëri. Asaj i lëkundet imazhi edhe në saje të keqmenaxhimit që i bënë Qeveria e Kosovës institucioneve të Kosovës. Asaj i lëkundet imazhi edhe në saje të veprimeve të disa subjekteve politike të Kosovësështë një pyetje qendrore e filozofisë politike. Përgjigja për këtë pyetje do të përcaktojë kryesisht se si një autor zhvillon një filozofi politike. Megjithatë, kur mendojmë për politikën, fillimisht mendojmë për sistemet apo institucionet politike, si parlamenti, partitë politike apo pushtetarët. Për të mbajtur të menaxhueshme lëndët e filozofisë politike dhe për të fokusuar studimin, disa filozofë propozojnë që filozofia politike të kufizohet në meta-studimin kritik të këtyre sistemeve dhe institucioneve, ose të përfshihen vetëm konceptet bazë politike si demokracia, ndarja e pushteteve dhe për të diskutuar lirinë e shprehjes.
Por ndoshta fusha e politikës shkon shumë më tej. Në njëfarë kuptimi, “pushteti” mund të thuhet se është uniteti i sferës politike. Sapo marrëdhëniet e pushtetit ose pushteti janë të pranishme diku, flitet për politikë dhe tema është e pranueshme për kërkime brenda filozofisë politike. Ndarja e pushtetit nuk është e pranishme vetëm në parlament, por edhe në ndërveprimin e përditshëm mes njerëzve apo institucioneve që ne fillimisht nuk i konsiderojmë domosdoshmërisht si politike, siç është arsimi.Të tjerë e marrin drejtësinë si konceptin thelbësor të filozofisë politike. Në atë rast, filozofia politike kërkon një përkufizim të drejtësisë dhe për marrëdhënie shoqërore që janë në përputhje me të. Të tjerë ende e shohin çdo gjë që i përket bashkëjetesës dhe shoqërisë si pjesë e filozofisë politike. Ndoshta fusha e filozofisë politike po bëhet kështu shumë e gjerë. Në këtë kuptim, filozofia politike dhe filozofia sociale, e cila merret me marrëdhëniet shoqërore dhe bashkëjetesën mes njerëzve, pothuajse përkojnë.
Prandaj, lëndët e filozofisë politike mbulojnë një fushë të gjerë dhe shpesh kanë baza të përbashkëta me pikëpamjet etike të një filozofi ose pyetjen se çfarë është e natyrshme tek njeriu: antropologjia filozofike. Diskutohen si hetimet bashkëkohore mbi strukturat politike, shpërndarjen e pushtetit dhe institucionet, si dhe pyetje abstrakte për thelbin e drejtësisë, pushtetit apo lirisë. Si e tillë, filozofia politike ndonjëherë është pjesë e një sistemi më të madh metafizik dhe etik. Ky kurs është një hyrje në filozofinë politike bashkëkohore. Do të diskutohen koncepte që janë qendrore për mendimin dhe veprimin politik, si drejtësia, demokracia, liria, prona, pushteti dhe shteti.
Kursi përbëhet nga dy pjesë. Pjesa e parë e lëndës trajton teori të ndryshme të drejtësisë, si egalitarizmi liberal, utilitarizmi, libertarianizmi dhe multikulturalizmi. Këto teori përpiqen të tregojnë se si duket një shoqëri e drejtë. Pjesa e dytë e kursit fokusohet në më shumë çështje politike, si justifikimi i kufijve, autoriteti dhe pushteti, pabarazia (politike) midis burrave dhe grave dhe demokracia.Ne i qasemi këtyre çështjeve duke lexuar tekste të rëndësishme të filozofisë politike të plotësuara me literaturë dytësore dhe duke diskutuar çështje aktuale (më konkrete) sociale.Lënda synon t’u japë studentëve një hyrje të gjerë në filozofinë politike bashkëkohore me anë të teksteve dytësore dhe fillore. Gjithashtu, studentët do të fitojnë përvojë në paraqitjen dhe shpjegimin e koncepteve dhe teorive të rëndësishme politiko-filozofike me gojë dhe me shkrim. Pas reflektimit kritik, nxënësit do të duhet të jenë në gjendje të mbajnë qëndrim për çështje politiko-filozofike dhe ta vërtetojnë këtë me argumente.