Për format e tjera të politikës

Mr.Ali Hertica

Çfarë ka të rritjes së nacionalizmit dhe ndryshimet klimatike kanë të bëjnë me njëri-tjetrin është një shtet të listuara, kur kriza e kredive ka rënë? Çfarë është demokracia tani më shumë se një teknikë të kontabilitetit? Dhe pse debatimin e një muzeu historik kombëtar, tani vendi është vetë u shndërrua në muze? Këto dhe pyetje të tjera interesante lejon në demokracinë e re. Duke sjellë të tilla si inxhinieri, ligjit, religjionit, ekologjisë dhe ekonomisë, në debatin mbi, kulturës dhe integrimit të kombit larë tema ai vjen në njohuri të habitshme dhe i jep një shtysë për mënyrat alternative politike menduarit. Kundër kritikave të lehtë të populizmit dhe nacionalizmit, ai argumenton për një politizimit të ri dhe nacionalizmit të majtë. Për këdo që dëshiron të shikojmë përtej debatit shpesh i njëanshëm në media.

Një spektri është i bezdisshëm botën: fantazma e Evropës. Evropa është një apparition nga e kaluara. Në terma pak pak apokaliptike: Një kulturë vdekur mbërthyer në konservator-tendenca regresive, një muze në natyrë, ku të tjerët ende donte për të shkuar në pushime, por ku nuk ka energji botërore-historike jetën më shumë. Ky libër është një përpjekje për të shpjeguar diagnozën dhe për të mohoj të njëjtën kohë. Sepse vështrim zezë është e mjaftueshme, ajo vjen për Holandë muze për të gjetur një potencial utopike për ndryshim dhe një ontmusealisering, dhe frymëzim për të bërë kështu që unë shpresoj që të kontribuojnë. Holandë, Evropë si një e tërë, si një muze, një vend që ka vetëm një histori të mburrem, një vend që është ‘kulturë’ dhe me forcën dhe mbron veten me mure, porta dhe rojet. Një vend që mund të shohin të ardhmen si ruajtja e ekzistuese dhe që ka frikë humbjen e saj vetëm. Por kjo vëzhgimi nuk është e mjaftueshme. Ajo gjithashtu synon të frymëzojë një rrugëdalje nga muzeut, duke menduar dhe duke bërë regresive.
Ky libër ka për qëllim, pra për të bëni është të shikoni në fenomene të tilla si, demokraci nacionalizmi, populizmi, të integrimit, juridik, ekonomi dhe ekologji në një mënyrë të ndryshme Të kthehet në konsideratë lidhjet mes fenomeneve të tilla. Duke menduar rreth lidhjeve – të menduarit lateral – në një shoqëri komplekse është mendimi thelbësisht politike. Dhe politika është folur shumë, por mendohet pak. Ky libër është menduar për të gjithë ata që do të donte për të shpëtuar ‘vërtetat padallimtë “rreth politikës dhe kulturës. Kjo është për këdo që ka freski e shpirtit të provoni një mënyrë të ndryshme, pasi me të vërtetë duke menduar në lidhje me gjendjen tonë politik. Unë të përpiqet për të ofruar perspektiva që unë mendoj se ata të shkojnë përtej asaj që kalon për sens të përbashkët në këtë libër. Nëse kjo është e suksesshme, unë do të lënë për lexuesin, dhe madje edhe më shumë se marrëveshjes me perspektivat në këtë libër, unë shpresoj energji. Energjisë për të shpëtuar këmishë force të të vërtetave të pranuara për politikë, në lidhje me krizën ekonomike, të sigurisë dhe ligjit, në lidhje me mundësinë e ndryshimit ekologjik dhe multikulturalizmin ‘dështoi’. Unë mendojnë se shumë njerëz do të ndjehen disi se historitë tipike rreth dështimit. Kush mendon me të vërtetë se vërteta rreth politikës del gjatë një jashtë paqëndrueshme .Kush me të vërtetë pret njohuri të mëdha nga Twitter dhe GeenStijl? Unë nuk jam duke thënë se ajo merr një libër të menduarit të vërtetë politik, sepse në atë të mesme, rendimenti shpesh zhgënjyes. Ne prek por jo ‘duhet për të shkurtuar’ nga ‘diagnozat aktuale të votuesve milion e gjysmë’, dhe çfarë lidhje Ndërkohë jo të gjithë shkojnë keq me këtë deputeti ose ministri. Disa Mendjet e mëdha hedhin atë mbi “globalizimit” diagnoza dhe ju jeni bërë. Ka gjithashtu përpjekje të sinqertë në risi politike dhe kritika krijuese politik dhe ekonomik. Unë do të doja të bashkohen me qëllimin e saj. Kjo është ajo që unë jam i shqetësuar në lidhje me përpjekje të vazhdueshme për të shpëtuar. Si ndikimi i detyrueshëm dhe Censurimi i marrëdhënieve ekzistuese Thelbësore në një demokraci është aftësia e një populli për të reinvent veten. Shape Kjo kërkon perspektiva alternative që ndriçojnë rrugët.
Tradicionalisht, gatishmëria për të ndjekur një tipar të ‘majtë’, të tilla si ‘drejtë’ rrugëve të reja gjithmonë e mbrojti me forcë rendin ekzistues. Sot ne jemi duke thënë se kjo është mënyra të tjera: se ‘majtë’ një ‘vjetëruar’ dhe mendoj se ajo mishëron një të drejtë politik është se përshtatjet e nevojshme mund të bëjë shumë. Për më tepër, spektri politik si një e tërë në vitet e fundit me forcë në drejtim të ‘drejtë’ u zhvendos. Kjo lë pak hapësirë​​për pikëpamjet politike të cilat janë të informuar ende nga “entuziazëm” si Immanuel Kant e quajti atë, e cila ishte e lidhur me të përmbysjeve revolucionare gjatë Iluminizmit. Kush beson në të vërtetë alternativa – jo çështje individuale apo pikë program, por në një kuptim më të gjerë? Cila parti politike nuk i përkasin të sheshtë ‘realizmit’ që duhet të jenë atje gjithsesi votat e nxjerra dhe se ekonomia neoliberal nuk është edhe aq i keq si ne jemi një i përafërt edges pak të shpëtoj prej tij? Dhe: Cila parti politike ka guxim për të kujtuar se “multikulturalizmi” nuk ka qenë kurrë një politikë Dutch? Apo jo “majtë” guxon mendimtar vërtetë pranoj se kursi ‘multikulturalizmi’ ishte naive dhe të dështuar? Kush guxon të ‘Links’ arroganca e një zhvillimi arbitrar 0.7 për qind për të pranuar – një “ndihmë” që mund të mbani disa vite përdorimin asimetrike e ‘tregut të lirë’ në marrëdhëniet evropiane me vendet afrikane dhe e vëmendjes vjet skyrocketing normat e interesit për kreditë në të njëjtat vende që kanë pranuar “ndihmë”? Dhe “majtë” mendimtar është në gjendje përtej refleksin e demaskimit të shkojnë dhe të japë të kombit, pa pikturë, si një ideal primitive të njerëzve të trashë? Përmbajtjen e saj një pozitiv Një problem që politika e krahut të majtë dhe të krahut të majtë intelektualët, është se “e majta” është tani një fjalë e ndytë. Ekziston një marrëveshje në kritikën e ‘inxhinieri shoqërore’ dhe ‘gjëra të këndshme për majtëve’ në fillim të viteve tetëdhjetë dhe në mënyrën është i pozicionuar në krahasim me fundin e majtë të nëntëdhjeta ose mënyra ‘njerëz të lënë’ në ditët e sotme folur si në vitet shtatëdhjetë rreth Rascals ‘drejtë’: si një lloj i Hominid prapambetur evolucionar. Në të gjithë retorikës se rreth ‘majtë’, është e qartë se horizontal majtas-djathtas dallim verticalised – një potencial që është gjithmonë në atë dallim – dhe është shndërruar në një dallim hierarkik. Majtas është vonuar dhe shtetërore në drejtim të realizmit ‘nën’ realizmit të djathtë. ‘Majtë’ është bërë një term të abuzimit, si të vërtetë ‘të drejtë’ nën ‘lidhjeve’, ishte në vitet shtatëdhjetë dhe shpesh tani. A ishit ju në vitet shtatëdhjetë për qen shumë një kapitalist, nëse keni pasur biznesin tuaj, nëse ju jeni ‘gabuar’ janë lënë në betejën e qytetërimeve si ju vetë deklaruara. Integrimi vertikal i dallimit të majtë-djathtë do të thotë gjithashtu se ajo ka pësuar trajtat përmbajtje politike një ndryshim.