AVANTAZHI EZAURONË THJESHTË TIFUZLLËKUN

Taxhudin Hamidi-Tetove

Per nje kohe te rendesishme po diskutohet me faktet e pa aftesise dhe nen normalen e duhur.
Te mos shohish dhe te mos ndegjosh fare mund te mendosh se nuk eshte i vetedishem per rolin dhe vendin lu gjendet.
Pa asnje qartesim po mbushen vetvetiu tribunat vetem me tifuzllek te habitut te pa informuar nga nga e drejta e denoncimit te shqyrtuar pa asnje proces te sheriatit juridik.
Ne ekzistojme qe te favorizojme nje ekipe e cila do te kuptoje rolin e saj… dhe jo te luaje rolin opozitare mbi strukturen e pozites.
Ky lloje segmenti i qeverisjes me supozim automatik po haprone drejte kundershtarit i cili ose nuk dine te merr pushtetin ose ndihmonë opoziten miope dhe pa vullnet ekzekutiv.
Pse nuk na tregohet momenti i periudhave te ditëve te lumtura dhe ekonomike te qefareteve te cilat kane devijuar.
Secilit i vjene keq per instirucionet dhe organet qe jane ngritur me djersen ,mundin ,vuajtjen dhe gjakun e shqiptareve te cilat kane mbetur ne nje statut apsurd.
Pse nuk munden organet te vendosin drejtesine dhe te flasin me fakte dhe jome bindje.
Per kete ka nje logjike e cila dita dites po venitet para realotetit tone si tifuzllek dhe jo si nje rol politik,shoqerore dhe religjioz.
Kjo gjendje nuk.mund te shkoje gjate qe te gelltit perseri nje gjenerate te tere.
Pse te ndahemi ?
Ndarja po ndane sistemin dhe renone te drejten e cdo njeriu.
Tani si te permendim fene
Te permendim fene islame apo kuranin.
Ndoshta jane keta dy bashke apo veprojne njera politikisht e tjetra fetarisht.
Kush e ndau kete biom shekullore.
Si mundet kurani te quhet shkence dhe islami polirike jo korekte.
Koridoret politike qe merren me artikulimin e fese islame dhe fese menaxhuese te muslimaneve vereni se diferenca eshte trajtim utopik.
Tani shohim se thirrwmi ne nje institucion i cili fare nuk ka reference racionale ne deget e saja konsumit.
Referenca racionale po deshmone nje eksperience e cila ka per synim percarjen,poshterimin,ligeshtine dhe prozhmimin te cilin rival, banoret autohtone dhe njerezit me nje abdest te ujit te turbull nuk jane ne gjendje perçarjes ti thone mjafte me.
Pse te dyshohet…
Pse te mos zgjedhet nje njo kpncept i i fuqise demokratike dhe te bashkimit pa sulme te heshtura dhe latente.
Fare nuk perforim analist,gazetare me i strument demokrstik autohtone.
Te gjith besojme ne Zotin e Gjithesise.
E kerkojme dhe e ftojme meshiren e tij ne menyre konstante duke paraqirur friken dhe protokollin e zbehur utilitar per sy e faqe.
Si eshte e mundur qe percepca e koridorit politik te perdoret per instrumente te thjeshta vetjake.
Po verejme se shumica justifikohen me forma “elektorale” dhe jo autohtone.
Populli ose xhemati eshte nje elektorat dhe instrument qe dhurone fuqi politike dhe jepe mandat por jo edhe autohtonine saj.
Populli ka haruar se eshte ne vendin dhe truallin shqiptare.
Ai permes formave te ndryshme po transferohet ne persone te huaj.
Ky mendim eshte sot dhe gjithmone ne kundershtim me te drejten dhe lirine e popullit tone.
Ka edhe prej atyre se kane mbetur te shprazur dhe defetist duke pohuar vaxhdimisht se lane mbetur pa fe dhe pa kombë.
Ne kohen e fundit po anashkalojme faktet dhe po prezentojme te fuqishme percepcen dhe te parashkueshme.
Ne mund te parashikojme…
por ka disa norma dhe rregulla duke na treguar te verteten dhe koridorin tone politik i cili ne mengjes besone ne intelegjencen e tij ndersa pas dite haron fene dhe kombin duke besuar ne realitetin e parashikimeve dhe jo ne realitetin autohtone.
Spaku tentativa e zgjatjes se procedit eshte nje proces politik dhe asesi nga kurani dhe suneti i Muhamedit.
Koridori politik eshte i mundshem dhe aprovues por,te shnderoshe ne politke eshe frymen e shendoshe shpirterore dhe religjioze eshte nja karakteristike e zyreve te importuara nga jashte dhe te improvizuara nga biznismen md teysni dhe bindje blasfemike.
Deri tani kemi pare gare per fuqi dhe rival te institucionalizuar per te zhveshur te mirin dhe per te maskuar ata qe identifikohen si njerez te traxirave dhe devadtues te moralit dhe bontonit me sugjerime automatike.
Sa po ka nisur te mendohet drejte nga shume njerez dhe kjo eshte nje shennje e favorit te mjaftueshem.
Statusi strategjik parashikone qe te mos degradohet me feja dhe kurani si liber ligjore i xhematit dhe te poullit.
Xhemati gjithçka veren dhe logjikone ne te sgumten e rasteve drejte.
Por ai gjithsedi se duhet te konstituohet jo si milet por si nje strukture e xhematit e cila ekzistone permes proçedurave të besimtareve musliman dhe dhe te bindjeve te tyre qe presin te dalim nga nje pozicion i cili akoma na ben me dije se jemi ne proces dhe jo ne zhvillim i cili na mundedone prosperitetin e vendit,kombot dhe fese e cila dha gjothçka per institucionin autohtoni.
E vetmja gje qe duhet pare eshte pra nje status i cili na ben te shohimnveten si shqipetare ne vendin tone dhe te bedojme me bindje te plote ne fene tone e cila flet me Kuran te shpallur nga Allahu i Madherishem
Sa i perket pjeses qe feja mund te menaxhohet nga individ dhe autoritet ne menyre eksplicite duhet thene se eshte e mundimur mirpo,asesi nuk mundet te menaxhohet vetem me segmentin autoritativ dhe me fuqine e disa kompanive qe tifoz jo te fese por te institucionit te saj.
Kaq …eshte me ata qe bejne dallimin mes fese si burim i kuranit dhe fese mes strukturave te importuara institucionale.
Pra ecuria e institucionit duhet shpejte dhe drejte te afrohet bazes se saj.
Ne jemi te vetedijshem se ka pozicione te konceptot politik i cili fare nuk mund te jetoje i pavarur nga opinioni dhe segmente te tjera juridike.
Mirpo duhet padue parasyshe se menachimi i fese eshte baraz dhe konform librit te shpallur.
Libri i shpallur nuk eshte vetemn proces teknik por edhe nje involbim direkt i arsimit,planit dhe paqes qe ajo vazhdimisht promovone ne te gjitha shartet e saja.
Kurani kerkon qe ne te pergjigjemi vazhdimisht ne favor te lirise dhe barazise.
Qendrimi i dijetareve islam eshte qe kurani te zgjidhet si promotor i njerezimit.
Pra ,apsolutisht nuk ka dyshim ne librin e promovuar nga qielli.
Atehere pse te mohojme librin e zotit si nje zgjedhes te jetes dhe te harmonise njerzore.
Libri i qiellit eshte nje e drejte e çdo njerit .
Kurani eshte nje liber qe perpiqet vazhdimisht te parandalojë vendimet dhe mendimet qe nuk vlersohen drejte dhe bashkimin e njerzimit.
Nese kjo nuk eshte e vertete atehere besimtaret musliman nuk do te arrine alternativen e popullimit ne bote me 30% ne totalin botrore.

(xhxhxh!)