Biznesi i madh i “magjistarit” të topit dhe një “ushtri” sponsorësh

Përkthyer dhe përshtatur nga Hergi Llupi

Messi do të mbushë 36 vjeç qershorin e ardhshëm dhe nuk do të duhet shumë kohë që ora të fillojë të numërojë mbrapsht në “perëndim” të një karriere të gjatë, megjithatë, Messi po dëshmon se ende po lulëzon në fushë.

Në Botërorin e Katarit, ai ngrit kupën me Argjentinën dhe për tifozët e tij dhe jo vetëm, ai konsiderohet si futbollisti më i mirë i shekullit të 21-të. Por nuk është aspak keq as në biznes. Përkundrazi, “magjistari” i topit dhe kampioni i botës arrin objektiva mbresëlënëse biznesi jashtë fushës së lojës. Për shkak se lavdia dhe paratë shkojnë së bashku në industrinë sportive, marka Messi nuk e humb kurrë shkëlqimin e saj.

Dëshmi se përveç sipërmarrjeve të tij personale në hoteleri apo në atë të tregtisë dhe veshjeve e investimeve të tjera në pasuri të paluajtshme, burimet e të ardhurave të tij janë vazhdimisht në rritje.

E si mund të ndodhë ndryshe, kur një “ushtri” me sponsorizues i qëndrojnë gjithmonë pranë dhe i ofrojnë të ardhura shtesë prej dhjetëra milionësh, përtej asaj që Messi fiton nga marrëveshja e tij “e artë” me PSG.

Ku të fillojë dhe ku të përfundojë. Në fakt, lista e tij përditësohet vazhdimisht me hyrje të reja. Në krye të tij, natyrisht, është “gjiganti” gjerman i Adidas.

Leo Messi i ka veshur këpucët e tyre që nga viti 2006, që në vitet e para të pranisë së tij në Barcelonë. Në shkurt të vitit 2017, pasardhësi i supozuar i të ndjerit Diego Maradona nënshkroi një “kontratë të përjetshme” me krerët e Adidas, me pagën e tij vjetore prej saj duke u rritur në 22 milionë dollarë .

Është padyshim marrëveshja më fitimprurëse e lojtarit, pasi të ardhurat totale të tij tregtare nga sponsorët, reklamuesit, etj, vlerësohen, sot, në 55 milionë dollarë.

Emri i tij është renditur në vendin e parë në listën e yjeve më të pasur të sportit në planet për vitin 2022, me një shumë prej 130 milionë dollarësh, nga të cilat 75 milionë dollarë vijnë nga kontrata e tij me Parisin dhe pasuria personale vlerësohet të tejkalojë “barrierën” 600-650 milionë dollarë, me pasuri të paluajtshme luksoze, një flotë makinash të shtrenjta (si Ferrari 335 S Spider Scaglietti i vitit 1957 që thuhet se kushtoi 37 milionë dollarë në ankand, Audi, Mercedes, Maserati, Range Rover, një Pagani Zonda etj.), varka dhe një avion privat.

Një nga sponsorët më të fundit që i atribuohet atij është “Ooredoo”, një kompani telekomunikuese e ndërkombëtarizuar me bazë në Katar, mikpritëse e Kupës së Botës të 22-të FIFA, me të cilën ai ka punuar që nga viti 2013 dhe ka luajtur në shumë prej fushatave të saj në platforma të ndryshme deri më tani.

Herë pas here, dhjetëra kompani kanë “parakaluar” nga portofoli i Messit, nga shumë sektorë, përveç atyre të veshjeve sportive dhe këpucëve dhe telekomunikacionit, nga ushqimi, pijet joalkoolike, pijet sportive, birrat e deri te linjat ajrore, prodhuesit e makinave, orëndreqësit, restorantet, kazino, kriptovaluta, start up, etj.

PepsiCo, Hard Rock, Socios.com

Ai është i lidhur me “PepsiCo” që nga viti 2014. Marka amerikane është mbështetur pothuajse tërësisht në imazhin e Messit për një kohë të gjatë për të shfaqur patatinat Lays në reklamat e saj televizive, ndërsa një vit më parë ai u bë ambasadori i pijes së tij të preferuar, Pepsi, siç ishte rasti me një markë të tretë të tij, i njëjti grup, Gatorade.

Messi u bë ambasador i markës në vitin 2019 për prodhuesin amerikan të orëve luksoze “Jacob & Co”, në vitin 2020 ai shtoi në portofolin e tij fabrikën e birrës “Budweiser” (Anheuser-Busch) dhe në vitin 2021 pasoi një marrëveshje tjetër përkatësisht e rëndësishme, me zinxhirin e restoranteve me tematikë, dyqaneve të aksesorëve dhe kazino ndërkombëtare “Hard Rock”.

Fillimi “Sirin Labs”, një kompani teknologjike e njohur për telefonin inteligjent të sigurisë së lartë të Finney që synon të apasionuarit pas kriptove, zgjodhi gjithashtu asin e famshëm për të promovuar produktet e saj. Njëlloj si marka e modës “SikSilk” e cila lançoi koleksionin “Messi x SikSilk”, nën drejtimin e motrës së tij më të vogël Maria Sol.

Në fund të vitit 2021 erdhi marrëveshja për kriptomonedhën “Leafty” e krijuar për të mbrojtur mjedisin dhe për t’u marrë me “stigmën” që rëndon mbi industrinë dhe në mars 2022 ajo me platformën e kriptomonedhës (NFTs) “Socios.com” e cila mban një një bazë e fortë fansash, me një marrëveshje 3 -vjeçare me vlerë 20 milionë dollarë.

Lista e gjatë e sponsorëve të Messit plotësohet nga biznese, firma apo marka të tjera nga e gjithë bota, si:

Mengniu (marka më e madhe e qumështit në Kinë), Pro Evolution Soccer (video lojë simuluese futbolli), OrCam Technologies (kompania izraelite e teknologjisë për kujdesin për sytë), Mastercard , Konami , YPF (grup shtetëror i energjisë për nxjerrjen/përpunimin e naftës dhe gazit, me qendër në Argjentinë), dikur me Gillette, Turkish Airlines, etj.

Në prag të Kupës së Botës, ai u mbyll me “BYJU’S” (kompani indiane edtech), “Louis Vuitton” (shtëpia franceze publikoi në llogaritë e saj në rrjetet sociale foton e saj tashmë të famshme me Cristiano Ronaldon, në një bashkëpunim të rrallë të përbashkët me pagesë) dhe “J&T Express” (kompani logjistike nga Indonezia).

“Pazëlli” plotësohet me “Messicirque” (pjesëmarrja në një film/Messi 10 nga Cirque du Soleil dhe sponsorizuar nga Rakuten), pranimi i ofertës për të luajtur në serialin “Los Protectores” të televizionit argjentinas dhe marrëveshjen me turizmin shtetëror, organi i Arabisë Saudite për projeksionin e tij nga futbollisti.

Moda dhe hotelet

Në bizneset e tjera të tij, Messi hyri në botën e modës në vitin 2016 kur lançoi markën e tij të veshjeve të stilit të jetesës në tregun global, në vitin 2019 hapi dyqanin e tij të parë në Barcelonë dhe që nga qershori 2020 “Messi Store” menaxhohet nga “Ginny Hilfiger”, stilistja e famshme dhe motra e Tommy Hilfiger, në bashkëpunim me motrën e Lionel, Maria Sol Messi.

Debutimi i yllit të futbollit në “industrinë e turizmit” ishte me zinxhirin “MiM” ( Messi dhe Majestic ), i cili drejtohet në biznes nga vëllai i tij i vetëm, Rodrigo, dhe ka 3 hotele në Spanjë.

Në vitin 2017 ai bleu Hotel MiM Sitges në një zonë bregdetare të Barcelonës për 30-40 milionë dollarë , në të njëjtin vit shtoi në portofolin e tij një resort Art-Deco në Ibiza dhe në 2019 erdhi MiM Mallorca.

Ata ndoqën hotelin me 141 dhoma me 4 yje Himalaia në resortin spanjoll të skive Baqueira-Beret dhe njësia e 5-të e shtuar në zinxhirin e tij ishte Casa Canut në Andorra në një zonë të famshme turistike, me një kapacitet prej 31 dhomash luksoze.

Dhjetorin e kaluar u shkrua në Spanjë se ishte mashtruar, sepse kishte blerë MiM Sitges pa e ditur që ishte në prishje (në faqen e kompanisë, megjithatë, kjo ekziston ende dhe flitet për shtimin e një hoteli të 6-të, MiM Sotogrande).

Messi thuhet se ka “shënuar” në industrinë në zhvillim të NFT-ve, duke investuar javë më parë në Sorare të Francës .

Shoqëria Holding

Zhvillimi më i fundit në aktivitetet e biznesit të Messit ka qenë krijimi i një kompanie të re “Holding”, e cila do të investojë në fushën e sportit, medias dhe teknologjisë: Play Time Sports-Tech HoldCo me qendër në San Francisko, ku ai do të lëvizë telat e sipërmarrësit amerikan. Razmig Hovagimian, partner i kapitalit sipërmarrës Graph Ventures, me Michael Marquez, themelues i bankës së investimeve “Code Advisors”, si këshilltar special

Sipas një prej skenarëve të qarkulluar në muajt e fundit, Messi po mendonte të blinte aksione në Inter Miami të David Beckham në verë dhe të luante në MLS nga viti 2023./