Një nga mrekullitë moderne të ndërtimit të Evropës nuk merr vëmendjen që meriton për shkak të luftës midis Rusisë dhe Ukrainës dhe kushteve në të cilat u ndërtua.

Me një gjatësi që tejkalon shumë atë që vijon dhe një kohë ndërtimi që mund të jetë një rekord relativ për të dhënat e ndërtimit botëror, ura më e gjatë që ekziston aktualisht në tokën evropiane është ura famëkeqe e Krimesë.

Ura e Krimesë, e njohur gjithashtu si “Ura e Ngushticës së Kerçit” ose “Ura e Kerçit”, është një palë ura që kalojnë paralelisht me njëra-tjetrën, me njëra urë që u shërben automjeteve rrugore dhe tjetra u shërben trenave.

Ura e Krimesë u krijua nga Rusia pasi aneksoi gadishullin me të njëjtin emër në territorin e saj në vitin 2014, në fillim të luftës midis Rusisë dhe Ukrainës.

Projekti iu dha në vitin 2015 kompanisë së ndërtimit Stroygazmontazh dhe punimet e para për ndërtimin e tij nisën në vitin 2016, konkretisht në shkurt, me qëllim lidhjen rrugore të gadishullit me Rusinë.

Ura e Krimesë u përurua nga vetë presidenti rus Vladimir Putin me hapjen e seksionit të automjeteve të urës vetëm dy vjet pasi filloi ndërtimi në mesin e majit 2018, ndërsa kostoja totale arriti në pothuajse 3.5 miliardë euro.

Rreth një vit e gjysmë më vonë, në fund të dhjetorit 2019, u përurua ura hekurudhore me fillimin e shërbimeve të para të trenave të pasagjerëve.

Ura e Dyfishtë e Krimesë është ura më e madhe e ndërtuar ndonjëherë nga Rusia dhe më e madhja që është ndërtuar në tokën evropiane. Gjatësia e urës arrin 16.9 kilometra për urën rrugore dhe 18.1 kilometra për urën hekurudhore.

Ura për mjetet rrugore ka dy korsi në çdo drejtim me gjerësinë maksimale të rrugës deri në 28 metra dhe lartësinë maksimale mbi sipërfaqen e ujit deri në 80 metra.

Diskutimet për ndërtimin e një ure në ngushticën e Kerçit kishin filluar që në fillim të shekullit të kaluar. Përpjekja e parë e ndërtimit u bë nga nazistët gjatë Luftës së Dytë Botërore. Megjithatë, ura e parë u vu në punë përpara se të përfundonte, gjatë tërheqjes së trupave gjermane nga zona në qershor 1943.

Një tjetër urë hekurudhore jo e përhershme u ndërtua në vitin 1944 nga sovjetikët, megjithatë, gabimet e shumta të ndërtimit çuan në shkatërrimin e saj fizik një vit më vonë.

Diskutimet për ndërtimin e urës u zhvilluan midis Ukrainës dhe Rusisë edhe pas rënies së Bashkimit Sovjetik. Madje të dy vendet arritën deri në nënshkrimin e një memorandumi bashkëpunimi në fillim të periudhës 10-vjeçare në vitin 2010.

Planet për të ndërtuar urën nga të dyja anët mbetën të gjalla pothuajse deri në aneksimin e gadishullit në vitin 2014, me Rusinë që më pas vazhdoi me ndërtimin pa pëlqimin e Ukrainës.

Ura, ndërtimi i së cilës është dënuar edhe nga OKB-ja, u dëmtua rëndë më 8 tetor 2022, pas një shpërthimi të shkaktuar nga një sulm i ushtrisë ukrainase.