HESHTJA E AGRIMENTIT NJË EFEKT I PAZAKONTË


Taxhudin Hamidi-Tetovë
Kishte kaluar koha e drekës-ylesë dhe ndoshta tani …ishte duke mbledhur trupin gjykues.
Ndoshta i kishte shkuar mendja se ai nuk dinte gjuhën e agrimentit -marrëveshjes…dhe pra, pse edhe d’të mbante në mes të librave të vet një libër që s’e leçiste dot.
A po mos kishte një njeri të tretë në kët mes.
Kush do të ishte?
Po e mendonin shumë të zgjuar.
Mirpo epifanoi dhe zbuloi vet kokëfortësinë dhe mosdruajtjen nga përçarjet e kohës maddi-të kaluar dhe të kohës haddir të tashme.
Por,kot e kemi që ankohemi tani ,- tha së fundi një i prekur forte nga korona apo Covid 19 duke “çertifikuar” kufomën për funeral.
Po vetëm se ta gjejmë.
Ku të aplikojë me ankesën tim.
Po kot e kemi tha tjetri duke e ngushullar.
Jo,jo kembenguli …
atje d’ta gjejë tek biblioteka e universitetit.
Po çka ka more, ai me këtë godinë…
Do te kishim bërë mirë të shkonim se çka lexonin?
Mirë,tha po të dijmë se si hyhet në finis africa.
Nuk e kemi akoma të qartë planin.
E di more…aaa!!! akoma se more vesh!?
Nuk e di a është e ligjëshme procedura.
Po,procedura është duke nënshtruar të dy.
Njëri menaxhues njëri
përfaqësues ,po cili është qylartari që qëndron në kuzhinë.
Asnjëri as tjetri nuk dinë se ç’po ndodhë.
Ishte katandisur si mos më keq.
Po hidhte sytë për rreth si ndonjë kafshë e trembur.
Dikush i pëshpëriti tani mund të flasësh, – merr fjalën.
Kush je ti? – e pyeti.
I tërbuar dhe i trembur.
Jo ,jo akoma nuk më erdhi lajmi nga patroni i…?
Me që druhesh se mos ndikohesh prej herezisë së frerëve… që admirojnë kotecin… mu si dhelpëra e shullanit,apo të vegjël…
Ja , pse s’kisha pranuar kurrë mendimet e tyre.
Nga jasht u ndëgjua ,ndoshta ne letër jo ,por ne vesh dhe në otofon karburanti… ndyzet si qibriti.
Shuqur,Rabil aleminit flaka e qybritit është befasuese por, nuk mund të djegë Malin Shar.
A e shihni….
Pra ,tetova shpëtoi nga qybriti i djegur i qibraltarit.
Mali Shar e di se unë nuk durojë herezi fekonduara me brum … tha jam dhelpër dhe njohë mirë çdo kotec,më dëgjo.
Tundi kokën dhe shikoi me një si nga shokët e bolonjës.
Di mire se ujku kërkon mjegulla.
Këta njerëz jan në mall të madh për një drejtësi.
Po kështu janë tetovarët dhe më shumë shqipëtarët.
Po mbajnë veten më shpirtpastër.
Ashtu, janë .
Nuk duan gjakun dhe përçarjen.
Por ,vallë pse nuk i njohin hipokritët dhe ata që kanë zhytur duartë në “gjakë” deri ne fyt për të katandisur rreshtat e gjeneratave të besueshme dhe me vetsakrifikim.
Tani na qenka i pa faj sepse nuk ka një trup gjykues që do të gjykojë çdo bastardim.
Sa frikacak…
Sa daltanist karshi ligjit të sheriatit.
Po…si është e mundur aq daltonist të mos i njohë ngjyrat festive të Malit Sharr si ështe e mundur.
Nga Bolonja e sollëm!?
Pata nderin tha se isha frikacak.
Gjilpëra i thotë, …do të kapim të fortit dhe do te i bëjm qejfin.
Boza vetëm vëzhgon …i interedon nje gjë të ngritem te prezentojë manifestimin ogurzezë.
Kjo gjë i bën… dhe i shton efektin moral.
Keshtu na trajnoi memleka …
Tani po si …
Mos, e ngacmo të fortin.
Tha një dru i kalbur për tridhjet vite.
Kështu ruhet feja…!?
Njëri pëshpëriti …po,po dakort,sagllam ashtu ruhet kështu feja nga bindjet servile dhe të nënshtruara.
E vaj halli,kur nënshtrimi kalon në ves dhe huj.
Çka bën ,në ketë gjendje procedura,vishket dhe alivanoset dhe persëri ne mëngjes pa ezan dhe pa kembëna.
Drejtësia s’ka pse ngutet,siç pandehi … i rremë,madje drejtësia e Zotit pret me shekuj.
E të lumtë.
Na inkurajove…
Drejtësia e Zotit pret me shekuj!?
Tani ndiej veten për bukuri.
I harova ato ditë te diferencimit,të revoltës,isha dhënë pas kënaqësive të folklorit sufist.
Dtejtësia e Zotit pret me shekuj.
Ka kohë….lemshin e kemi në dorë.
Sot do të flasim drejtë.
Askush nuk na ndëgjojnë.
E morrëm lemshin ,ngadalë do ta gjejmë fijen … drejtësia e Zotit pret me shekuj.
Bën monolog me veten ,nuk jam i çmendur të gjej unë drejtësinë e Zotit.
Kush jam une.
Pse edhe unë jam njeti me deshira muzikore.
Unë, jam frikacak,servil,i poshter.
I shita vëllezërit e mi të kahershëm të Bolonjës.
Por edhe ata s’më deshën më intriguan dhe mashtruan të kapë drejtesinë e Zotit.
Shih sa i vedhur me roba shkence por pa tru dhe fjalë të shkencës.
Do të mësohen.
Do të heshtin.
Nuk kanë guximin.
Pse,sepse jane te përçare dhe të vobektë.
Por, nese zgjohen…do të çaktivizojmë nga burgu përbindshat.
A duhet te godas,jo.
Të vras jo,petseri.
Por,të dish të komandosh djallin që e ndërtoi gjilpëra.
Si është më mirë të rezikojë jetën apo oligarhinë e heroit afrikan nga tripoli.
Te mendoj nje çik të mos rexikojë shpirtin…keshtu më këshilloi një i “pa bese”!?
Si ta ndëgjojë…
Përseri inkluziv…
Tani te kthehemi te krimet tona.
I kemi mbuluar mirë nën sjetull dhe nën qelim.
Vetëm ne i dijmë dhe i njohim.
Ndërsa do vij koha tha :qejfi im më i madh e kam kur ia dal t’ia gjej fillin lemshit te ngatërruar keq.
Ky lamsh i ngatëruar keq me pamje të njeriut të virtytshëm.
Sot u pamë…dhe se mbajta dot veten pa ndërhyrë.
Si mund të nxjerim popullin dhe rininë nga ky mostrum …a është vet shtaza e ndyrë apo është kuçedra që nuk e meritonin-m.
Është thënë dikurë nga pleqtë e sharrit se do të vij koha njerez dhe kafshë do të pjellin kuçedra.
Xhubeja me 12 arna tha kësaj kohe dhe këtyre veprimeve as djalli nuk do të i dëshironte.
Pra nga ky botkuptim filluan romanet me tituj famoz ne greqi…djajtë nën veladon.
Kjo kohë identifikohet me njerëz dhe personalitete që vdesin për një çik lavdi, për një pamje përbuzin fjalën e Vërtetë dhe flamurin e Vërtetë.
Eeee, – prandaj edhe në popujt do të përhapet mosbesimi,egërsia,zilia,urrejtja,indiferentizmi,vjedhja,dehja,tepria në çdo gjë,trishtimi,varfëria,krimi dhe vrasja.
Po ndëgjojmë shkenca,shkenca…peqe .
Por,kur ju do veni në punë shkencën tuaj.
Nje rropamë u dëgjua shkenca është kuptim dhe jo realizim ne fushën fizike.
A pra tamam …
Ka shumë rrëmujë këtu.
Në rrëmujë nuk shfaqet drejtësia dhe Perëndia.
Anglezët thonë:Silenc is not agreement.
“Ne heshtje nuk ka marreveshje”.
Përsëri na shfaqet doktrina ,drejtesia nuk ngutet,siç kujtonin… e rremë ,dhe drejtësa e Zotit ka shekuj në në dispozicion.
Leksioni i ,Ç’bën zakonisht peshkatari?
Po pastaj çndodh?
E tmerrshme nga leksioni i peshkimit.
Mund të ketë peshq që bien në grep e peshq që s’e kapin grepin nuk e hsn karremin.
Për peshkimin ka një dosje penale të ndyrë.
Do t’ia mbath.
Shumë gjakënxehtë.
Por,në lunin vardar peshkatari mendon të hudhë veten në lum apo të pres mos vij në not peshkaqeni.
Në lumin vardar …peshkaqeni.
Shkopi i peshkumit duhet porositur nga California…
Keta te universitetit shkojne me shpesh ne vendet e huaja.
Do ma sjellin nje shkop peshkimi si trofe.
Por me dosjen penale te ndyre
Haroje….mos ma kujto se me kujtohet drejtësia e zotit.
Mirpo drejtësia e Zotit pret me shekuj ,a nuk është kështu.
Mundet…saktësisht…ku gomarët fluturojn dhe princat e vdekur ngjallen nga velloja e priceshave fiktive.
Këtu tek ne me ortodoks kemi vërejtur se derrat theren vetëm në kohë të ftohtë,pra nëntori mund të ishte i ftohtë por falë krizë bota e ballkanit meshirohet me prononcimet metereologjike te kohës së ngrohtë.
Kjo gjendje me nje të buzëqeshje të pa përcaktuar.
Na dukej vetja sikur jetojmë në ndonjë nëndetëse.
Nga fundi i detit bëjmë shenja për rreforma.
Ndërsa peshkaqeni na ofrohet afër nëndetëses ruse.
Bosfori është shpëtiptari,mirpo nëse pretericioni deti sibir ngrinë me shtresa të trasha.
U mësuam të ushtrojmë frimarrjen dhe që të marrim frymë si balenat ose si elefantët.
(xhxhxh!)